Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-03-29, 04:03
  #49
Avstängd
Björnen är ju bara en metafor i det här fallet. Det handlar ju om en storstadsperson som flyttat ut på landet och plötsligt fått se riktiga karlar och då blivit rädd!
Citera
2024-03-29, 07:40
  #50
Medlem
budkorpennings avatar
Jag får tacka och bocka för engagemanget i tråden. En blandning av bra information, intressanta diskussioner och de sedvanliga forumriddarna.

Tror jag blev mest sugen på sportskytte med 357, måste vara riktigt kul! Har inte skjutit regelbundet med vapen sedan dagarna i armén.
Citera
2024-03-29, 10:57
  #51
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budkorpenning
Jag får tacka och bocka för engagemanget i tråden. En blandning av bra information, intressanta diskussioner och de sedvanliga forumriddarna.

Tror jag blev mest sugen på sportskytte med 357, måste vara riktigt kul! Har inte skjutit regelbundet med vapen sedan dagarna i armén.

Det är kul, det tycker jag absolut du ska göra! Skytteklubbarna ute på landet har kanske också lite kortare kö än de i storstad (nu killgissar jag).

Och ge dig ut i skogen, njut och chilla.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback