• 1
  • 2
2024-04-02, 17:32
Medlem
Tjena,

Jag kommer ngorlunda snart att behva tatuera ver ett decimeterstort hakkors d jag nyss ftt en son. Framtida besk p badhus och s vidare med pojken kan drmed komma att bli problematiska.

Lyckligtvis r bara konturerna tatuerade, vilket ppnar upp fr fler alternativ nr man ska tatuera ver.

Tankar och ider?

Tack p frhand,
Tony p testot
Citera
2024-04-02, 17:37
Medlem
triptykens avatar
r det liksom snedliggande (p sniskan typ)? D har du ju litet fler alternativ menar jag. Snacka med en tatuerare direkt nd eftersom flera gjort sna frr plus du fr nt dom vet kommer funka.
Citera
2024-04-02, 17:37
Medlem
rnen som nazisterna anvnde och ven romarna. Folk nu fr tiden r inte s smarta s att dom fattar sambandet.
Citera
2024-04-02, 17:52
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testo-Tony
Tjena,

Jag kommer ngorlunda snart att behva tatuera ver ett decimeterstort hakkors d jag nyss ftt en son. Framtida besk p badhus och s vidare med pojken kan drmed komma att bli problematiska.

Lyckligtvis r bara konturerna tatuerade, vilket ppnar upp fr fler alternativ nr man ska tatuera ver.

Tankar och ider?

Tack p frhand,
Tony p testot
Kan man gra om det till ett Malteser kors? Med en krona av trne runt kanske.
Citera
2024-04-02, 17:53
Bannlyst
Citat:
Tjena,

Tankar och ider?

Tack p frhand,
Tony p testot
Vart lite fel ehh?
Citera
2024-04-02, 17:55
Citat:
Tjena,

Tankar och ider?

Tack p frhand,
Tony p testot
Frsk att tatuera ver det med en dumstrut
Citera
2024-04-02, 17:57
Avstngd
Varfr dlja den? Du ska ju istllet bra den med stolthet om du r en nazistisk skinnbula!

Annars kan du kanske gra ett porttrtt av sonen av korset? Tatuerare brukar va bra p det! De anvnder typ linjerna fr att skapa ngot nytt s ett portrtt passar bra
Citera
2024-04-02, 18:13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Tjena,

Tankar och ider?

Tack p frhand,
Tony p testot
G till en BRA tatuerare, som grna kanske delar dina sympatier med. Han/hon som gjorde det p dig, r han eller hon aktiv idag? I s fall kan du ju g tillbaka dit om vederbrande r bra.
Citera
2024-04-02, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
r det liksom snedliggande (p sniskan typ)? D har du ju litet fler alternativ menar jag. Snacka med en tatuerare direkt nd eftersom flera gjort sna frr plus du fr nt dom vet kommer funka.

Den r p sniskan, ja. En enkel, men jvligt trkig, lsning r ju att bara dra ngra linjer s har man ftt en Rubiks kub att frglgga.

Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Varfr dlja den? Du ska ju istllet bra den med stolthet om du r en nazistisk skinnbula!

Annars kan du kanske gra ett porttrtt av sonen av korset? Tatuerare brukar va bra p det! De anvnder typ linjerna fr att skapa ngot nytt s ett portrtt passar bra

Att behlla den r inget alternativ.
Citera
2024-04-02, 18:35
Medlem
GastonLeMans avatar
Gr ett portrtt av Hitler och Gring ihop, typ som bakgrund!
Citera
2024-04-02, 18:52
Medlem
Gr ett fnster bara?
Citera
2024-04-02, 18:53
Bannlyst
Hello Kitty kanske vore nt fr dig. ldern och intelligensen p hennes anhngare brukar vara ungefr i paritet med nazisters mentala utveckling.

Bra att du tcker ver i alla fall, s du slipper utstta ungen fr att ha en far med nazisttatueringar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in