Citat:
Ursprungligen postat av
itsmurfen
Jo det kan det vara ska kolla p av test kan ju vara en ide att prova just nu kr vi utan virus skydd.
Va enda iden att ens kunna anvnda datorn och typ hela fretaget ligger p den.

Lter jue minst sagt korkat att fortfarande kra en Windows 7 dator.
Mste man det pga gamla system s mste de systemen/datorn vara isolerade frn omvrlden(internet). Och d fr man helt enkelt ha en dator som man jobbar p och en dator som man gr det man mste med old shit. Och har man inte datorn ansluten till omvlden r det inte hela vrlden att man inaktiverar antiviruset ven att det inte riktigt r rekomenderat.
Sen har jag svrt att tnka mig att det inte skulle fungera i modernare windows om det fungerar p windows 7.
Dremot s skulle jag snarare tro att programmen i s fall r 16-bitars program och 16-bitars std finns inte i 64-bitars windows.
Windows 10 finns som 32-bitars och r fortfarande supporterat, om n bara till oktober 2025(LTSC r supporterat till Januari 2029) men gr inte att kpa p ett "normalt" stt.
Sjlv kr jag
https://github.com/otya128/winevdm p Windows 11 nr jag kr 16-bitars program.
Sjlva filen du faktiskt fr felmenddelande om verkar vara kopplad till Intel ntverkskortet och br lsa sig genom att uppdatera drivrutinen (Hur man nu gr det utan internet :P)