Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-11, 17:47
  #1
Medlem
Lars Beckman (M) är riksdagsledamot och kombinerar det uppdraget med att i princip dygnet runt sitta och sprida dynga på X där han har användarnamnet ”beckmansasikter”.

Vad vet vi om denna Lars? Varför sprider han så mycket dynga på sociala medier istället för att försöka göra någonting konstruktivt?
Citera
2024-04-11, 19:06
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Lars Beckman (M) är riksdagsledamot och kombinerar det uppdraget med att i princip dygnet runt sitta och sprida dynga på X där han har användarnamnet ”beckmansasikter”.

Vad vet vi om denna Lars? Varför sprider han så mycket dynga på sociala medier istället för att försöka göra någonting konstruktivt?
Jag vet inte mycket om honom men han bör ligga på topp 10 procent av alla riksdagsledamöter i listan över tid i talarstolen. Så lite konstruktivt får han gjort där iaf.
Sen är jag medveten om att vissa älskar att höra sin egen röst medans andra förhoppningsvis gör skäl för sin feta lön på annat sätt.

Jag tycker han har rätt vettiga åsikter men jag har all förståelse för att vänsterfolk tycker han är en mupp.
Citera
2024-04-11, 19:16
  #3
Medlem
kyrkstockens avatar
Ytterligare en riksdagman med grava symptom på autism. Lägg märke till hans breda huvud, snorrännan och glasögonen (vanligaste samsjukheten vid autism): https://static.bonniernews.se/bildix...op&w=980&h=551

För att bli politiker i sverige måste man börja som barn i ett ungdomsförbund. Men ett friskt normalt barn är inte intresserade av politik utan spelar hellre fotboll, är i stallet eller hänger med kompisar. Så politik blir ett specialintresse för barn som var lite "eljest".

Systemet fungerar inte. Vi måste öppna in vägar i politiken för mogna vuxna människor som uträttat något i livet.
Citera
2024-04-17, 21:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ytterligare en riksdagman med grava symptom på autism. Lägg märke till hans breda huvud, snorrännan och glasögonen (vanligaste samsjukheten vid autism): https://static.bonniernews.se/bildix...op&w=980&h=551

För att bli politiker i sverige måste man börja som barn i ett ungdomsförbund. Men ett friskt normalt barn är inte intresserade av politik utan spelar hellre fotboll, är i stallet eller hänger med kompisar. Så politik blir ett specialintresse för barn som var lite "eljest".

Systemet fungerar inte. Vi måste öppna in vägar i politiken för mogna vuxna människor som uträttat något i livet.

Galningen Beckman vågade inte vara med på omröstningen om könsbytarlagen. Enligt ryckten dricker han kraftigt. Jag har sett honom på bolaget på medborgarplatsen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback