Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-04-15, 13:27
  #37
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Vad tror du om att jobba på ett boende för ungdomar på glid? Kör på med 24-timmarspass två dagar i veckan och en stor del handlar om att titta på tv och snacka skit med ungdomarna.
Jag vill örfila upp ungdomarna som leker ghetto i dagens samhälle ska inte jobba med sådana dalta.
Citera
2024-04-15, 17:45
  #38
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Fastighetsförvaltare på något större fastighetsbolag.
De gör inte ett skit, arbetstiden är lite som man själv vill, sitter mest hemma och svarar i telefon då och då, styr upp någon lättare entreprenad ibland vilket också bara är något telefonsamtal.
Ingångslönen är väl 40000 kr med som minst.
Låter intressant jobbar du inom yrket själv hur mycket utbildning krävs?
Citera
2024-04-19, 05:48
  #39
Medlem
Onan-erarens avatar
Om man jobbar som socialbidragstagare så behöver man nog inte jobba, det är inte bra betalt för dom är snåla dom på soc. Det bästa är nog om du har ett missbruk av något slag, annars kan soc tvinga dig att ta ett annat arbete å jobba vill du väl inte. Nu har jag aldrig jobbat som socialbidragstagare men jag vet folk som gör det. Riktigt uselt betalt är det.
Citera
2024-04-19, 16:50
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Herr Peter Pan jobbar på ändå och har säkert dragit in mer deg i sitt korta liv än vad du har gjort vid den här åldern.

Imponerande. Det låter som att du redan har kapital nog för att sluta arbeta som det är. 💰
Citera
2024-04-19, 18:35
  #41
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morphintime
Imponerande. Det låter som att du redan har kapital nog för att sluta arbeta som det är. 💰
Inte alls därav tråden.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback