Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-17, 08:12
  #1
Medlem
Niggerss avatar
Idag rösta riksdagen om det skall vara lätt som en plätt skall kunna byta juridisk kön. Eftersom jag är en incel och lever i mammas källare, och nu vill jag byta "jurdiska" kön så jag kan se äkta fitta.

Är det fritt fram till damerna omklädningsrum då? Eller kan tex ett badhus vägra mej access till Damernas omklädningsrum, även om jag har papper på att jag har "rätt" kön?

Vad gäller?
Citera
2024-04-17, 08:16
  #2
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Ja, har du bytt kön så är det fritt fram. Är du en kvinna då skall du få gå in på kvinnornas toaletter och omklädningsrum.
Citera
2024-04-17, 08:20
  #3
Moderator
Gordon Blixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Idag rösta riksdagen om det skall vara lätt som en plätt skall kunna byta juridisk kön. Eftersom jag är en incel och lever i mammas källare, och nu vill jag byta "jurdiska" kön så jag kan se äkta fitta.

Är det fritt fram till damerna omklädningsrum då? Eller kan tex ett badhus vägra mej access till Damernas omklädningsrum, även om jag har papper på att jag har "rätt" kön?

Vad gäller?
Om du spenderade lite mindre tid att runka i din mammas källare och lite mer tid på basal research hade du sett att det inte är ditt fria val utan fordrar ett beslut av myndighet utifrån uppställda kriterier. "Lätt som en plätt" är således inte med sanningen överensstämmande.
Citera
2024-04-17, 08:22
  #4
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Blixt
Om du spenderade lite mindre tid att runka i din mammas källare och lite mer tid på basal research hade du sett att det inte är ditt fria val utan fordrar ett beslut av myndighet utifrån uppställda kriterier. "Lätt som en plätt" är således inte med sanningen överensstämmande.

Men han är ju en kvinna och har bytt identitet? Man kan ju inte hålla på och diskriminera honom nu genom att inte tillåta inträde.
Citera
2024-04-17, 08:24
  #5
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Idag rösta riksdagen om det skall vara lätt som en plätt skall kunna byta juridisk kön. Eftersom jag är en incel och lever i mammas källare, och nu vill jag byta "jurdiska" kön så jag kan se äkta fitta.

Är det fritt fram till damerna omklädningsrum då? Eller kan tex ett badhus vägra mej access till Damernas omklädningsrum, även om jag har papper på att jag har "rätt" kön?

Vad gäller?

Gäller väl att du ska fixa bröst och äta hormoner för att komma in.
Att heta Anna och tjock skäggig man med flåsande kåthet så kommer du inte in
Citera
2024-04-17, 08:25
  #6
Medlem
Niggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Blixt
Om du spenderade lite mindre tid att runka i din mammas källare och lite mer tid på basal research hade du sett att det inte är ditt fria val utan fordrar ett beslut av myndighet utifrån uppställda kriterier. "Lätt som en plätt" är således inte med sanningen överensstämmande.

Du fuller i en blankett, sedan är jag kvinna på pappret. Stoppa ner en sedelbunt i rockfickan på läkaren är den biten klar.

I dag måste den som vill byta juridiskt kön gå igenom en stor medicinsk utredning och få godkänt av Socialstyrelsen. Enligt det nya förslaget ska det fortfarande krävas ett godkännande från Socialstyrelsen, men till skillnad från i dag ska det räcka med ett utlåtande från en läkare om att personen vill leva i det nya könet under lång tid framöver.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ppa-konslagen/
__________________
Senast redigerad av Niggers 2024-04-17 kl. 08:29.
Citera
2024-04-17, 08:25
  #7
Medlem
Du får inte mer sex för det. Incels upplever sig ofta själva som fula och oattraktiva. När du byter juridiskt kön kommer det också att stå i alla handlingar att du är kvinna. Pass, ID, hos Skatteverket osv. Lycka till.
Citera
2024-04-17, 08:32
  #8
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Idag rösta riksdagen om det skall vara lätt som en plätt skall kunna byta juridisk kön. Eftersom jag är en incel och lever i mammas källare, och nu vill jag byta "jurdiska" kön så jag kan se äkta fitta.

Är det fritt fram till damerna omklädningsrum då? Eller kan tex ett badhus vägra mej access till Damernas omklädningsrum, även om jag har papper på att jag har "rätt" kön?

Vad gäller?
Lagen har inte röstats igenom än. Idag ska det röstas och ingen är säkert på hur det slutar
Citera
2024-04-17, 08:48
  #9
Moderator
Gordon Blixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosen-Hex
Men han är ju en kvinna och har bytt identitet? Man kan ju inte hålla på och diskriminera honom nu genom att inte tillåta inträde.
Basal research är tydligen inte din grej heller. Du kanske kan ta hjälp av någon vuxen?
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Du fuller i en blankett, sedan är jag kvinna på pappret. Stoppa ner en sedelbunt i rockfickan på läkaren är den biten klar.
Utlåtandet blir inte mer välunderbyggt för att du strösslar sedlar över utfärdaren. Men lycka till, du.
Citera
2024-04-17, 08:51
  #10
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Gäller väl att du ska fixa bröst och äta hormoner för att komma in.
Att heta Anna och tjock skäggig man med flåsande kåthet så kommer du inte in

Finns många riktiga kvinnor som har mindre bröst än riktiga personer som är födda till män.
Östtyska damer var väldigt skäggiga på 70/80 talet.
Så killen kan från och med i eftermiddag traska in på damernas och lufta på sin kvinnliga penis.
Citera
2024-04-17, 08:53
  #11
Moderator
Nospheratus avatar
Om du inte ser ut som en kvinna utan snarare som en man så kommer du mycket riktigt bli utslängd från damernas omklädningsrum. Sen kan du ju förstås prova att anmäla gymmet för diskriminering. Där anmälan kommer hamna i cylinderarkivet när det uppdagas att du inte gått en centimeter för att faktiskt framstå som en kvinna. Utan troligen bara är någon slags könsaktivist som är sur på att folk får ändra kön.

Ser du däremot ut och beter dig som en kvinna är det antagligen inga problem. Men det går ju i så fall lika bra att faktiskt lägga lite stålar och krut på att gå till gymmet som trovärdig transa i kvinnornas omklädningsrum helt utan att juridiskt byta kön. När Christer Lindarw var i sin prime hade han kunnat gå till kvinnornas omklädningsrum utan att nån jävel hade reflekterat över det. Det är nog mindre komplicerat att göra en Lindarw än att byta kön för att få vara i brudarnas omklädningsrum.
Citera
2024-04-17, 08:58
  #12
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Idag rösta riksdagen om det skall vara lätt som en plätt skall kunna byta juridisk kön. Eftersom jag är en incel och lever i mammas källare, och nu vill jag byta "jurdiska" kön så jag kan se äkta fitta.

Är det fritt fram till damerna omklädningsrum då? Eller kan tex ett badhus vägra mej access till Damernas omklädningsrum, även om jag har papper på att jag har "rätt" kön?

Vad gäller?
Det här är en sådan fråga som de riksdagsmän som röstar för förslaget, ska kunna svara på vad som gäller både juridiskt samt hur personal på sådana inrättningar ska hantera det hela
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback