Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-24, 19:25
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Fan ska jag in i förorterna och rensa upp för? Det är ett olagligt tattarbeteende. Bättre att gå den lagliga vägen. Få inflytande i SD och se till att stifta lagar så att dessa människor inte kan sätta sin fot I det här landet.

Försent. Människans historia är formad av krig. Den idiot som inte kan se att det enda som återstår att rädda sverige är krig är blind för 75 000 år av blodig historia.

Krig är och har alltid varit det naturliga måstet för Europa. Det kan jag garantera man sitter och säger om 100 år när man blickar tillbaka på denna tid.
Citera
2024-04-28, 10:55
  #722
Medlem
sommarlovs avatar
Jag har försökt att läsa alla inlägg med gav upp.

Vad jag vill ha sagt är att de istället kunde ha gjort så här:

Hyr en container, en sån där man skaffa när man ska städa på byggen.
Gå in några gubbar, med gula varselvästar och hjälmar, alla kommer att tro att det är arbetare och att det är legitimt det som sker.
Börja plocka och slänga allt löst i containern.
Om några ziggisar visar sig, peka med hela handen och förklara att nu hjälper de till, annars blir det fängelse.
Allt, precis allt måste bort, platsen ska återställas.
Sedan förklarar man att de "boende" får nu bege sig av, hur är deras problem, de kunde ju ta sig dit.

Ingen blir arg eller upprörd, alla förstår, även dom som vet att de har gjort fel.
Vad ska vänsterhen säga? De får inte ens veta något eftersom inget hände som är en nyhet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback