Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2024-04-21, 20:36
  #109
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Nu är det väl ändå dags att byta svenska flaggan till den regnbågsfärgade för att en gång för alla cementera det ”svenska tillståndet”.
Citera
2024-04-21, 21:03
  #110
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Biologiskt kön kvinna men man liknar en man och har penisprotes ?

En del har ju både penis och bröst ?

Har man både penis och bröst är man diskvalificerad. Tycker du på riktigt att en sån "man/kvinna" hör hemma öht i offentliga omklädningsrum?

Många människor borde få skylla sig själv mer i Sverige.

Tycker även att dessa personer kan få betala sina ingrepp själv. För varför skall dessa få gratis kirurgi om inte en person som vill ha större röv och mår skit för sin lilla röv får det?
Citera
2024-04-21, 21:56
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Har man både penis och bröst är man diskvalificerad. Tycker du på riktigt att en sån "man/kvinna" hör hemma öht i offentliga omklädningsrum?

Många människor borde få skylla sig själv mer i Sverige.

Tycker även att dessa personer kan få betala sina ingrepp själv. För varför skall dessa få gratis kirurgi om inte en person som vill ha större röv och mår skit för sin lilla röv får det?

För min del räcker det med man och kvinna och om det ska gå att göra ingrepp så diskvalificerar man sig själv.

Men man undrar ju lite hur de styrande som verkar tycka sånt här lidande är bra har tänkt sig att det ska fungera.

OM jag var kvinna så skulle jag inte vilja ha en man med penis i omklädningsrummet som kanske ser kvinnlig ut i ansiktet och har bytt "juridiskt kön".
Citera
2024-04-21, 22:28
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Där deras biologiska kön säger att de ska vara. Har du en kuk går du inte till männen. Inte svårare än så.

En negation för mycket eller för litet där?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback