Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-20, 01:23
  #1
Medlem
Inte ute efter att bli uppläxad eller bli klappad på huvudet a la ”lillagubben”.
Jag har 25 ampuller parabolin Alpha pharma 1,5 ml 76,5 mg hemma. Det och relativt fri tillgång till testo e eller testo p. Har varit på lite ofrivillig semester ett tag och är lite off. Hit me med en schyst kur. Tid är det enda jag har så ett så bra upplägg som möjligt. Är ingen grön 22 åring utan snarare än utdöende 50 åring som genom åren kört det mesta (nej inte temesta även om det ger ett skönt rus). Ligger väl på i runda slängar 110 pannor och är 185 lång. En del dödvikt såklart men det är den som ska omfördelas. Trevligt om kuken vaknar till också.
Citera
2024-04-20, 08:42
  #2
Medlem
tram123s avatar
Lite för lite parabolan i mitt tycke men kör du 250 mg i veckan så får du iaf nästan ut 3 månader.
Så en 105 mg e3d (ca 1,4 ml) så får du nog ut det mesta av den mängden du har.

Lättast att bara köra en 1,5 ml ampull var tredje dag, kuren blir något kortare, ca 2,5 månader.
__________________
Senast redigerad av tram123 2024-04-20 kl. 08:49.
Citera
2024-04-29, 07:43
  #3
Medlem
Jag hade satt 1ml varannan dag tills dom är slut. Och sen ha testosteron som bas, t ex 500mg/5:e dag….

Så skulle kagbha gjort utan att krångla till det.
Citera
2024-05-01, 11:45
  #4
Medlem
Stor-Franks avatar
Trennet 1 amp e3d. Doseringen på oljan kan ju tyda på att det är tren som på den gamla goda tiden. Isf räcker det gott och väl.
Har legat på hyllade märken av tren och kör man tex Enantate så måste jag upp på 700mg ew för att få ut det jag vill ha på tren, dom doserna ska inte behövas om det är rätt doserat.
Sen testo efter smak. Jag håller alltid testot nere när jag går på tren eftersom det ger inget annat än biverkningar att hålla den högt.

Jag skulle kört 1 amp tren + 250mg testo e3d.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback