• 1
  • 2
2024-04-20, 18:38
Medlem
Fabianzzos avatar
Vilken effekt har Tate lämnat på samhället? Nu använder jag knappt Instagram, men när jag är inne där, eller på Facebook dyker det upp hur många gurus, kursföräljare och scams som helst. Känns som detta är en bieffekt/konsekvens av Andrew Tate. Män har blivit osäkrare, och allt fler försöker tjäna pengar och utföra diverse scams. Tillika har "Sigma community" växt avsevärt känns det som, vilket jag fått bekräftat när jag frågade min son.

Vad tror ni? Är detta en effekt av Andrew Tate och hans popularitet? Vilka andra effekter och konsekvenser har han, och hans klipp gett?
2024-04-20, 18:43
Medlem
Han är inte populär.
Han är paria
Bland normala män.

Att du är en fan boy... hm...
2024-04-20, 18:50
Medlem
Han har gjort Islam mer känt.
Han har satt igång en träningskultur bland unga män.
Han har väl gjort folk oärligare med bussiness.
Jag gillar inte honom, han känns oärlig.
2024-04-20, 19:43
Medlem
Brajias avatar
Kan hoppas han åker in för nåt på lång tid så kan han åtminstone tjänan som varnande exempel.
2024-04-20, 19:55
Medlem
Linda.Almightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Kan hoppas han åker in för nåt på lång tid så kan han åtminstone tjänan som varnande exempel.

Snubbar/semi-incels som gått/går på dräggets olika påhitt, lär nog INTE lära sig något slags läxa av det, heller.

Samma typ av vilsna, godtrogna individer som glatt sväljer allehanda högerpopulism med hull och hår... och förde bluffmakare som Trump m.fl. till politiska maktpositioner. Vansinne.
2024-04-20, 19:59
Medlem
Brajias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Almighty
Snubbar/semi-incels som gått/går på dräggets olika påhitt, lär nog INTE lära sig något slags läxa av det, heller.

Samma typ av vilsna, godtrogna individer som glatt sväljer allehanda högerpopulism med hull och hår... och förde bluffmakare som Trump m.fl. till politiska maktpositioner. Vansinne.
Nä, har du nog rätt i att det vore att hoppas på för mycket att hans fans skulle lära sig nåt.
2024-04-20, 20:22
Medlem
Känner till namnet och att han är kvinnomisshandlare/traffickingidiot.
Endast störda människor bryr sig om denna menlösa spillra till man.
Effekt på samhället? Noll och intet tills han börjar kosta pengar i cellen.
2024-04-20, 21:36
Avstängd
kyrkstockens avatar
Marginell (han hade bevisligen följare). Hade aldrig hört talas om innan han blev avstängd.
2024-04-20, 22:48
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Effekt på samhället? Inte ett skvatt

Tate appelererar till en handfull incels utan makt eller inflytande. Han är en icke-faktor, precis som nollorna som följer honom.
2024-04-20, 23:01
Medlem
HomoDeuss avatar
Tja han har väl gjort att betagrabbar som haft svårt att få tjejer, nu har ännu svårare att få tjejer.
2024-04-21, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabianzzo
Vilken effekt har Tate lämnat på samhället? Nu använder jag knappt Instagram, men när jag är inne där, eller på Facebook dyker det upp hur många gurus, kursföräljare och scams som helst. Känns som detta är en bieffekt/konsekvens av Andrew Tate. Män har blivit osäkrare, och allt fler försöker tjäna pengar och utföra diverse scams. Tillika har "Sigma community" växt avsevärt känns det som, vilket jag fått bekräftat när jag frågade min son.

Vad tror ni? Är detta en effekt av Andrew Tate och hans popularitet? Vilka andra effekter och konsekvenser har han, och hans klipp gett?
Högre tangentbordsaktivitet hos incels. Inget du uppmärksammat?
2024-04-21, 04:47
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabianzzo
/…/ Nu använder jag knappt Instagram, men när jag är inne där, eller på Facebook dyker det upp hur många gurus, kursföräljare och scams som helst. /…/ Tillika har "Sigma community" växt avsevärt känns det som, /…/

Ditt feed på sociala medier är en funktion av din användning av internet. Googlar du på trafficking-alfa-idioten kommer du ser mer av honom – och alla hans copycats – i alla dina flöden: youtube, instagram, facebook, etc etc. Så fort du dyker vidare förstärks din personliga profils viktning mot dessa s.k. ”gurus” (lmfao). Dessa individer överlever i en tid där sensationalism och klick betyder allt. De behöver bara reta upp (rage bait’a) tillräckligt många incels för att kunna leva på sitt content.

Att ”sigma communities” (förlåt men vad i helvete är det för term) har ”växt avsevärt” är även det bara din personliga världsuppfattning och antagligen ett resultat av baader-meinhof-fenomenet. Du noterar denna ökning av X för att du har blivit uppmärksammad på att det över huvud taget existerar.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in