Jag har inte verdrivet mycket erfarenhet av Amfetamin, jag har aldrig kpt en egen pse innan, har bara smakat p en lina hr och dr nr jag blivit bjuden.
Fortsttning i kommentarerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Danziig
Aja till amfetaminet.
Fick det frrafrra fredagen i brevldan, har bestllt frn dom frr, alltid varit bra grejer, nu var det tyvrr kladdigt, vet att det inte r helt ovanligt
Okej. Det r garanterat fler n 4 som vet att du tar droger. Och det r inget konstigt att du kraschar och mr skit efter en hel helg p tjack med bristfllig smn och lite sprit p det. Speciellt inte om du tjackat hela helgen innan och lite mitt under veckan.
Jag tror du skulle m bra av att fundera lite p din relation till droger. I all vlmening.
Det hela lter helsnurrigt (kan iofs vara dina rriga inlgg med ) Min frsta tanke r att det r utsptt med ngot amfetamin inte borde blandas med. Vet inte hur mycket alkohol du drack i samband med ruset men det kanske kan ha med det att gra ocks.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!