2024-04-23, 12:26
Medlem
Magica-Lazios avatar
Nytt open world spel i Terminator anda slpps om jag minns rtt i fjrde kvartalet i slutet av ret. Alla Terminator spel genom ren har varit vrdelsa s vore kul att ntligen spela ett bra spel som jag tror detta kan vara. Inte ens det senaste Terminator resistance har varit vrt att spela, kndes bara vldigt b.

Fr lite days gone knsla ver trailern nedan:

https://m.youtube.com/watch?v=LpJ3zL...dXJ2aXZvcnM%3D

Att kunna roama omkring i ett de land och samla p sig saker fr att verleva men denna gngen r det sklart maskiner man slss mot.

Det vattnas i munnen ett open world spel som har titeln Terminator. Hade iofrsig varit kul om man spelade som en god Terminator men s verkar det inte vara utan motstndsrrelse r det av att dma av trailern och namnet p spelet.

Ngon mer som blir hypad? Kan detta bli bra?
Citera
2024-04-23, 13:55
Medlem
anarquistens avatar
Lite cinematics sger ju inte ett smack om hur spelet blir. Vgar dom inte slnga upp en trailer med gameplay s kanske det ser ut som kings quest 1 nr man startar det.
Citera
2024-04-23, 14:56
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarquisten
Lite cinematics sger ju inte ett smack om hur spelet blir. Vgar dom inte slnga upp en trailer med gameplay s kanske det ser ut som kings quest 1 nr man startar det.

r vlfr tidigt nnu, klart gameplay trailer kommer. Spelet slpps som sagt inte fr ens slutet av detta ret s den trailern r vad som finns just nu.
Citera
2024-04-23, 15:06
Medlem
carminaburanas avatar
exakt samma premiss som alla andra trista post apokalyptiska spel- "mvi mste samla bensin!"
Citera
2024-05-04, 16:21
Medlem
spelet ser ju inte ett dugg roligt ut enligt min mening, ser ut som alla andra cash-grab spel.
Citera
2024-05-05, 11:30
Medlem
swebarbs avatar
Fr tidigt att uttala sig innan man sett nt vettigt gameplay. Men r det inte en billig cashgrab p namnet kanske det kan bli ok vem vet?
Citera
2024-05-07, 14:48
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Fr tidigt att uttala sig innan man sett nt vettigt gameplay. Men r det inte en billig cashgrab p namnet kanske det kan bli ok vem vet?

Precis, ingenting sger i nulget att det faktiskt blir ett bra eller dligt spel eftersom det inte kommit ngon gameplay trailer nnu. Dremot gillar jag konceptet ett open world spel som handlar om Terminator. Kan faktiskt inte komma p ett enda bra Terminator spel genom ren, alla har knts budget eller bara rentav trkiga. Borde komma gameplay nu under sommaren kan man tycka eftersom spelet slpps slutet av oktober

Lste precis att det blir early access till PC 24 oktober men att det slpps senare till Xbox och ps5. Kommer det ens ut detta ret till konsoler.
Senast redigerad av Magica-Lazio 2024-05-07 kl. 14:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in