Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-24, 10:41
Medlem
Lergodsstigen 26
*lendy *raceny *asquez *rmijos, Kvinna, 39 år
Gift med
*aulus *aid *oukaih *bdelshahed Man, 37 år

Två barn pojke 8 flicka 7

*= G A V A
*= P S F A
Citera
2024-04-24, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Nejdå, mannen är anhållen på sjukhuset skadad. Vet ej var kvinnan är, anhållen på sjukhuset även hon? eller i häktet. Förmodligen på sjukhuset. Anhållen kan man vara överallt, inklusive i sin frånvaro.
Vad märkligt inlägg. Det är två döda och en skadad. Hur får du ihop att det det nu är två anhållna på sjukhuset? Och hur skulle hon kunna vara på häktet efter 14 timmar?
Jag fattar nada av det du skriver.
Citera
2024-04-24, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattentex
Nu citerar jag rakt av från artikeln
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ter-valdsbrott

”Ytterligare en person som befann sig på adressen ska ha skadats, enligt uppgifter till Aftonbladet handlar det om stickskador. Personen ska vara allvarligt skadad, men inte livshotande, enligt uppgifter.”

Så kvinnans pojkvän som det ryktades om är på sjukhus?
Citera
2024-04-24, 10:45
Medlem
meiis avatar
Kan det vara så att de ligger i skilsmässa? 🤔
Citera
2024-04-24, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattentex
Nu citerar jag rakt av från artikeln
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ter-valdsbrott

”Två personer, en man i 35-årsåldern och en kvinna i 40-årsåldern, greps senare misstänkta för brottet. Enligt polisen är de familjemedlemmar till de döda ”

”Ytterligare en person som befann sig på adressen ska ha skadats, enligt uppgifter till Aftonbladet handlar det om stickskador. Personen ska vara allvarligt skadad, men inte livshotande, enligt uppgifter.”
Det är pappa som är skadad. Mamma och hennes pojkvän är anhållan och misstänkta för brott. Det är min tes.
Citera
2024-04-24, 10:46
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Vad märkligt inlägg. Det är två döda och en skadad. Hur får du ihop att det det nu är två anhållna på sjukhuset? Och hur skulle hon kunna vara på häktet efter 14 timmar?
Jag fattar nada av det du skriver.

Jag orkar inte förklara mer. Det kommer säkert klarna snart.
Citera
2024-04-24, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meanmanturbo
Så kvinnans pojkvän som det ryktades om är på sjukhus?

Om det ryktet stämmer så låter det mycket möjligt, jag vet inte hurvida det är sant eller ej
Citera
2024-04-24, 10:49
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Det är pappa som är skadad. Mamma och hennes pojkvän är anhållan och misstänkta för brott. Det är min tes.

När polisen kom dit hittade de barnen döda. Då befann sig den nu gripna kvinnan och mannen fortfarande i bostaden, enligt uppgifterna.
– Det är familjemedlemmar, en kvinna och en man, säger Per Falhström, om de två som nu misstänks för mord.
Uppgifterna gör gällande att barnen inte hade uppenbara skador när de hittades.
– Barnen hittades livlösa i bostaden, säger polisens presstalesperson Per Fahlström.
Också den nu misstänkta mannen var skadad.
Citera
2024-04-24, 10:50
Medlem
Citat:
Jag orkar inte förklara mer. Det kommer säkert klarna snart.
Kan bara upplysa dig om att man sitter inte på häktet förren man är häktad.
Citera
2024-04-24, 10:50
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Varför skulle mamman och pojkvännen döda hennes barn, just när exet var på besök?
Citera
2024-04-24, 10:51
Medlem
Citat:
När polisen kom dit hittade de barnen döda. Då befann sig den nu gripna kvinnan och mannen fortfarande i bostaden, enligt uppgifterna.
– Det är familjemedlemmar, en kvinna och en man, säger Per Falhström, om de två som nu misstänks för mord.
Uppgifterna gör gällande att barnen inte hade uppenbara skador när de hittades.
– Barnen hittades livlösa i bostaden, säger polisens presstalesperson Per Fahlström.
Också den nu misstänkta mannen var skadad.

”Två personer, en man i 35-årsåldern och en kvinna i 40-årsåldern, greps senare misstänkta för brottet. Enligt polisen är de familjemedlemmar till de döda ”

Ytterligare en person som befann sig på adressen ska ha skadats, enligt uppgifter till Aftonbladet handlar det om stickskador. Personen ska vara allvarligt skadad, men inte livshotande, enligt uppgifter.”
Citera
2024-04-24, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Varför skulle mamman och pojkvännen döda hennes barn, just när exet var på besök?
Hos vem har dådet skett, vet vi det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in