Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-24, 12:12
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Strypning tenderar att lämna märken dock. Men visst, kvävning är ju ett alternativ.

Det må vara ett effektivt sätt att dö. Men det är svårt att hugga sig själv i halsen och vara riktigt säker på att dö.

Jag har ingen lust att prova. :-) Jag tänkte att kvävning/strypning ändå är bra mycket vanligare än gift. Jag undrar hur de klarar av det? Har själv hittat en man som skurit halsen av sig. Det var ingen trevlig upplevelse.
Citera
2024-04-24, 12:12
Medlem
Har man velat döda barnen för att hämnas den andra partnern?
Citera
2024-04-24, 12:13
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Har man velat döda barnen för att hämnas den andra partnern?

Troligt! Ska du lämna mig får du heller inte behålla barnen. Ganska vanligt tyvärr.
Citera
2024-04-24, 12:14
Medlem
Blackmonks avatar
Vet vi att baren bara låg döda och inte hade blid på sig? Inget jag sett i någon artikel.
Initialt stod det på aftonbladet att detta kom in som en fordonskontroll men utgår ifrån att det bara är felaktigt.
Citera
2024-04-24, 12:14
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Tror som du men med twisten att hennes plan var att döda barnen och sig själv men hon hinner bara döda barnen innan hon blir påkommen av pappan och tumult uppstår. Hon får tag på stickvapen och går loss. Det är sällan en kvinna planerar att döda både sina barn och mannen. Det brukar oftast vara att hon tar barnen och sig själv.

Om planen var utökat självmord (Ta med sig barnen till nästa liv). Hade inte förgiftning (med läkemedel) av barnen och sig själv då vart det rimligaste sättet? Alla somnar in tillsammans liksom.

Å andra sida, inget av det här är rimligt så...
Citera
2024-04-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Föräldrar som bråkat och skadat barnen?

Att ta ut ambulanspersonal ur tjänst är bara löjligt. Kan innnebära att dem sett döda kroppar..

Men snälla! Fattar du inte att det är GROVT våld mot barn? Inte det roligaste i jobbet som ambulanspersonal. Jovisst, om man absolut inte har empati och det kanske stämmer i på dej? Då får vi hoppas att du inte jobbar i vårdyrket....
Citera
Medlem
Jag tror att pappan kvävt barnen o sen har mamman gett sig på pappan med kniv för att rädda barnen eller i vredesmod att han lyckats mdd sin gärning.
Usch. Vila i frid barnen. 😢
Citera
Medlem
Pappan från Egypten
Mamman från Ecuador
Citera
2024-04-24, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Troligt! Ska du lämna mig får du heller inte behålla barnen. Ganska vanligt tyvärr.
Eller en vårdnadstvist?
Citera
2024-04-24, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hmmmthinking8
Jag tror att pappan kvävt barnen o sen har mamman gett sig på pappan med kniv för att rädda barnen eller i vredesmål att han lyckats mdd sin gärning.
Usch. Vila i frid barnen. 😢

Låter rimligt, eller tvärtom!
Citera
2024-04-24, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo83
Pappan från Egypten
Mamman från Ecuador
Inga Facebook eller Insta?
Citera
2024-04-24, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo83
Pappan från Egypten
Mamman från Ecuador

Om det är Legodsstigen 26 så är ju tre skrivna där, mammans mormor med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in