Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-24, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Jag är den tjillvippen. Eftersom kvinnan inte var skadad så kanske de tog henne till häktet? Jag hoppas att hon är på sjukhuset ändå, psykiska trauman bör behandlas även de.
Du begärs inte häktad efter 11 timmar
Citera
2024-04-24, 11:06
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Du begärs inte häktad efter 11 timmar
Äh, någon pratade om häktet. Jag försöker klämma in någon okänd pojkvän här men hittar ingen plats för en till.
Citera
2024-04-24, 11:08
Medlem
Citat:
Äh, någon pratade om häktet. Jag försöker klämma in någon okänd pojkvän här men hittar ingen plats för en till.

Mycket möjligt det kanske inte ens finns någon och kan vara trådsanning, dock tycker jag det är märkligt att Aftonbladet gått ut med att två är anhållna och en tredje ytterligare person är skadad och förd till sjukhus om så inte är fallet, men dem kan ha fått felaktig information vad vet jag🤷🏼‍♀️
Citera
2024-04-24, 11:09
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattentex
Det var i en föregående artikel inom samma ämne, dem hade aldrig lagt till ytterligare en person om det inte handlar om en tredje person? Vilket för mig innebär att 2 personer är gripna som är anhöriga (dem kan mycket väl vara skadade dem också men ingen av dem är på sjukhus vad vi vet så isåfall är det inte allvarligt) Den tredje personen som befunnit sig på platsen är allvarligt skadad och förd till sjukhus.
Pappan.är allvarligt skadad och bör således vara en av de anhöriga.
Citera
2024-04-24, 11:09
Medlem
Lägg ner snacket med att det är syrianer, era rasister ni skämmer ut er själva så pinsamma.

Mannen är från Egypten och frun är från Thailand ( nåt håll därifrån ).

Jag tror att frugan försökte döda barnen och mannen med hjälp av någon annan ( det var tre vuxna i huset ).

Eller så

Så har mannen och frun bestämt sig att döda barnen och bli av med kropparna, och börjat processen med att kappa deras kroppar i delar.
Sen när verkligheten kom ikapp så försökte mannen döda sig själv.

Som jag sa tidigare som familj kunde man inte höra deras röst, dem var jätte blyga av sig, mannen vågade inte ens se någon i ögonen. Dem var lowkey och dem hade lugna barn. Deras barn var aldrig ute och lekte med mera.

Pappan och mamman hade bra jobb, barnen gick på en bra skola.

Men ett år sen började mannen bete sig konstigt med att ha peruk, sminka sig och gå runt med klackar och klänningar med mera
Citera
2024-04-24, 11:10
Medlem
Blackmonks avatar
Kan vi hålla oss till ämnetM de sista 20 sidorna är diskution om ambulanspersonalen rimligen ska tas ur tjänst. De gjorde de. Enda frågan som är relevant är om det antyder något om hur traumatiskt det var på platsen tex blid ect.

Den ni klagade på som skrev om en halvtransa hade dock information innan media gått ut med det. Så kanske inte ignorera det helt? Jag ska efterforska lite och återkommer. Endast en adress figurerar i tiden så gissar att den stämmer
Citera
2024-04-24, 11:11
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Mycket möjligt det kanske inte ens finns någon och kan vara trådsanning, dock tycker jag det är märkligt att Aftonbladet gått ut med att två är anhållna och en tredje ytterligare person är skadad och förd till sjukhus om så inte är fallet, men dem kan ha fått felaktig information vad vet jag🤷🏼‍♀️

Aftonbladet menar att en av de två misstänkta (också skadad) är anhållen/ gripen på sjukhus. Han höll väl på att förblöda?
Citera
2024-04-24, 11:14
Medlem
Citat:
Aftonbladet menar att en av de två misstänkta (också skadad) är anhållen/ gripen på sjukhus. Han höll väl på att förblöda?

Vart får du en av två ifrån?

Det står tydligt att ytterligare en person befann sig på platsen är allvarligt skadad (stickskadad ja) och förd till sjukhus. 2 + 1 = 3 (dvs 3 personer på platsen)
Citera
2024-04-24, 11:16
Medlem
Twitterturkens avatar
Finns det några bilder på dragqueen araben som är misstänkt GM?
När man söker på hans namn på Google dyker det bara upp hitta.se, ratsit.se m.m
Antagligen går han under ett smeknamn på sidor som Facebook för där syns inget.
Citera
2024-04-24, 11:17
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Så det är föräldrarna som är misstänkta?
Eftersom en är skadad så kan det ju egentligen vara en av dem som begått brottet?
Citera
2024-04-24, 11:19
Avstängd
Fibonaccitals avatar
Blåljusbilder:
https://www.facebook.com/blaljusbilderstockholm/

Street View:
https://www.google.com/maps/@59.2092...8192?entry=ttu

Citera
2024-04-24, 11:19
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Vart får du en av två ifrån?

Det står tydligt att ytterligare en person befann sig på platsen är allvarligt skadad (stickskadad ja) och förd till sjukhus. 2 + 1 = 3 (dvs 3 personer på platsen)

Den skadade fick poliseskort av 2 bilar, ut från södertälje
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in