2006-08-13, 14:50
Bannlyst
Kom igen nu ärade koprofager och urofiler. Berätta, har ni någon gång bajsat/kissat under en sexakt (med en partner eller solo spelar ingen roll). Finns det någon här inne som har druckit urin eller ätit bajs?

Jag har sett en massa sjuk porr på internet men jag har aldrig träffat på någon som faktiskt utövar/utövat dessa saker.

Så berätta nu om edra erfarenheter, det spelar ingen roll om det handlar om er själva eller om ni kanske avslöjat en kamrat!
Citera
2006-08-13, 16:28
Medlem
Ghandis avatar
så stor var inte tråden, finns säkert redan andra liknande. bajs hamnar i toan o kanske det är bäst så. spolar ner tråden oxå
Citera
2006-08-13, 16:48
Medlem
Jag har blivit kissad i ansiktet och munnen många gånger och tycker det är härligt i rätt sammanhang. Det andra jobbar jag på
Citera
2006-08-13, 16:53
Medlem
Broder Tucks avatar
Men flytta till Avvikande sexualiteter-avdelningen.
Citera
2006-08-13, 17:06
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broder Tuck
Men flytta till Avvikande sexualiteter-avdelningen.

Låter som en ypperlig idé!
/mod
Citera
2006-08-13, 17:16
Bannlyst
hehe, jag var ihop med en tjej för rätt många år sedan som ville att jag skulle pissa på henne när vi duschade... Eftersom vi hade varit ihop ganska länge och den där gnistan höll på att dö ut så hade jag inga problem med detta, tyckte bara det var skumt att hon ville bli kissad på....

Jag förstår liksom inte vari den sexuella njutningen ligger.

Vidare har jag sett en bild på hur en skitsnygg!!! ( ) tjej tar en bajskorv i munnen under ett glasbord vilket jag tycker verkar vara lite väl extremt, om bajs smakar likadant som det luktar så vill iaf inte jag smaka...
Citera
2006-08-13, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
hehe, jag var ihop med en tjej för rätt många år sedan som ville att jag skulle pissa på henne när vi duschade... Eftersom vi hade varit ihop ganska länge och den där gnistan höll på att dö ut så hade jag inga problem med detta, tyckte bara det var skumt att hon ville bli kissad på....

Jag förstår liksom inte vari den sexuella njutningen ligger.

Vidare har jag sett en bild på hur en skitsnygg!!! ( ) tjej tar en bajskorv i munnen under ett glasbord vilket jag tycker verkar vara lite väl extremt, om bajs smakar likadant som det luktar så vill iaf inte jag smaka...

Har du nån url till den bilden?
Hundar går ju och sniffar efter urin hela dagarna, så nånting sexuellt måste det ju finnas!!!
Citera
2006-08-13, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vienna
Jag har blivit kissad i ansiktet och munnen många gånger och tycker det är härligt i rätt sammanhang. Det andra jobbar jag på

Av en tjej eller en kille?
Citera
2006-08-13, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
så stor var inte tråden, finns säkert redan andra liknande. bajs hamnar i toan o kanske det är bäst så. spolar ner tråden oxå

Jag sökte och det finns ej. Låt oss hoppas att det blir en stor tråd och att vi alla kan bli lite mer upplysta kring ämnet!
Citera
2006-08-13, 19:37
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuki
Jag sökte och det finns ej. Låt oss hoppas att det blir en stor tråd och att vi alla kan bli lite mer upplysta kring ämnet!

ingen fara. säkte en snabbis : http://www.flashback.org/showthread...highlight=bajs
Citera
2006-08-13, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuki
Av en tjej eller en kille?
Män enbart. Med tjejer har jag helst vanlig mjuksex.
Citera
2006-08-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vienna

justkissoch bajs är något som jag själv aldrig skulle tända på känns detsom nu. men däremot så dömer jag ingen. Det räcker med alla påhopp jag själv har fått avfolk som tycker jag är sjuk i huvudetför att jag tänderpå djursex. Så gördet du själv nuter avsäger jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in