Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Det är definitivt toxiskt. Det är för att det är traditionell planhalva som det blir femininitet. Hon vill inte dela på besluten. Hon vill dela på arbetet. Ska du vara med i arbetet måste hon acceptera att du vill ha det på ditt sätt och hon på sitt, så att ni tar ett mellanting. Men hon underkänner alla dina beslut. Samtidigt som hon kräver att du ska göra din halva. Det är mer barn man behandlar så. Om du inte är lika bra på hemmet och handla som hon, så borde hon ju låta dig träna dig istället för att trycka ned dig. Och kanske ha ett schema för vem som dammsuger vilka dagar, till en början, innan det blir rutin. Och att man skriver lista för maten.
Tänk dig motsatsen. Du kan mecka med bilar och hon inte kan så bra (Jag hittar på ett exempel.) Hon står där och fumlar, och du suckar och tar sedan över och sedan säger att hon är lat. Utan att dra fram en instruktionsbok och går igenom med dig. Du suckar och säger att det är bara du som ska mecka medan hon glor dumt, hon är bara kvinna och hopplös så klart.
Asså det fanns ingenting hon var bättre än mig på. Jag har aldrig träffat någon tjej som varit bättre än mig på någonting. Polare har man alltid någon som är snabbare, smartare, starkare. Hon behöver absolut inte lära mig någonting utan
hon hade behövt lära sig att prata med folk på ett vuxet sätt istället. Beter sig som en jävla morsa som du säger, vem fan vill vara tillsammans med en sån. Okej om hon faktiskt
är en morsa lol då är det ju förståligt.
Jag skulle vilja hitta en brud som ger mig energi istället för att konstant suga ut den. Alltid var det någonting med henne. Alltid hade det med mig att göra. Jag hade ingen energi kvar att ge till slut, dom suger ur mer än man hinner samla på sig. Jag skulle aldrig ha gift mig för nu har jag fått total avsmak för tjejer om jag ska vara ärlig.