Citat:
Ursprungligen postat av
theUFOsummoner
1. Varför skjuter man inte negativa farkoster utanför atmosfären? Kraschar de nära militärbaser av en slump?
2. Ja, hela kongress-förhöret känns som en skenmanöver. Det har ju trots allt redan varit en hel del kongressförhör avseende disclosure i 30 år... och inget har ju hänt....
SVAR 1:
Alla kraschar inte nära militärbaser. Det är ett tyst krig som pågår, där de som är service to others vill att människor ska veta den riktiga historien om vilka vi är, medan service to self enbart vill utnyttja oss som slavar, detta visas genom bl.a det ekonomiska systemet eller genom att de manipulerar de som väljs in i riksdagen för att skapa lagar som inte gynnar arbetarna. Jag antar att service to self-aliens inte är ÖVERALLT, utan håller sig till sina områden, som uppenbarligen då är militärbaser. Och därav kan man se att vissa av andra sidans farkoster skjuts ner.
Utanför atmosfären? På vilket sätt kan STO* påverka och väcka människor ute i atmosfären? De måste ju komma ner för att vi ska kunna se och förstå.
Sen ska folk veta att anledningen till att de inte bara landar hux flux på marken och börjar "gå omkring" och hälsa på människor är för att de vet att människan kommer reagera och plocka fram vapen eller försöka skada de på något sätt.
Människan har programmerats att tro att det enbart finns EN eller möjligtvis TVÅ olika typer av "aliens". Och båda är dumma dumma dumma
Men i själva verket finns det oändligt många olika typer. Precis som det finns djur. Att människan tror att den är "på toppen av kedjan" och "så himla utvecklade och tekniska" är ju bara skrattretande.
Det jag försöker säga är att det finns negativa aliens som manipulerar var de än kommer, och det finns goda, som vill att vi ska veta vilka vi är och vad vi kan göra. De vill ha en relation till oss, men blir ju nedskjutna hela tiden.
*STO = Service to others.
SVAR 2:
Nej, precis. Det är det jag menar. Det styrs av de som inte vill att informationen ska komma fram.