2024-05-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Narkotika är ingen böguppfinning. Opium, kokain, heroin, cannabis, har använts sen långt tillbaka, kokain sen tusentals år. Amfetaminhar använts sedan lång tid, dels som smärtstillande, dels som uppiggande medel. Amfetaminet kom också att användas som bantningsmedel efter WW 2. Alla egotrippade själar, bögar eller ej, söker ständigt flykt från verkligheten och allt med sövande effekt utgör marknaden för dem som inte bryr sig om att de medverkar till den gängkriminalitet som gör att landet blöder.

Det jag menade var att de populariserade och introducerade vissa droger som partydroger. Har läst det någonstans i någon av de här kokainböckerna som kom i en drös på 00 och 10-talet. Kokainboomen i USA med studio 54 osv var bögorienterad påstås det.

Klart att folk har tagit droger i ceremoniella tillfällen för tusentals års sedan. Folk kommer alltid att använda droger. Själv ska jag ta mig en kall bajer i solen nu.
Citera
2024-05-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
Ett inlägg skrivet av någon som har noll koll. Amfetamin är deras favoritdrog. Gå och var hatisk någon annanstans.

Haha, knappast tjack som är bögarnas favoritdrog. Det är meth, och det är bara dom som använder det i Sverige..
Citera
2024-05-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen86
Haha, knappast tjack som är bögarnas favoritdrog. Det är meth, och det är bara dom som använder det i Sverige..
Ursäkta! Jag menade givetvis metamfetamin.
Citera
2024-05-13, 21:15
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Att polisen griper denna man är så obotligt korkat.. Kommer bara resultera i en sak. Mer kaos plus att nån annan tar hans plats.
Blir det kaos när bögarna blir utan kokain? Bögkaos?
Citera
2024-05-13, 21:20
Verkar väldigt oprofessionellt att själv vara drogpåverkad när det ska göras affärer!

Vem är den höga chefen på Aftonbladet?

Mest intressant tycker jag är om kokainkungen ifråga är partykompis med Ebba. Hon älskar ju party, bögar och helt säkert kola.
Citera
2024-05-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Verkar väldigt oprofessionellt att själv vara drogpåverkad när det ska göras affärer!

Vem är den höga chefen på Aftonbladet?

Mest intressant tycker jag är om kokainkungen ifråga är partykompis med Ebba. Hon älskar ju party, bögar och helt säkert kola.

Det är bra att han tar sin egen produkt. Skapar förtroende o sen är de en social grej.
Citera
2024-05-13, 23:40
Medlem
Ändå lite sjukt att bete sig så när man vet att ens kundkrets består av ”kändisar”?

Man kunde ju önska att våra kändisar iaf hade en något smidigare kran som skötte affärerna proffsigt. Don’t get high in your own supply borde vara ledorden.

Blir bara besviken - mina kranar beter sig fan mer proffsigt och skiten jag får är typ skit. Han hade alla möjligheter att fortsätta kränga och tjäna pengar, så åker idioten fast på det dummaste sättet…
Citera
2024-05-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
"kokain kungen" åker fast med 30-40 gram 😂🤦🏼‍♂️
Det är vad kidsen har på sig i centrum här i orten i Gbg…

Och för det blir man kallad ✨kokainkungen✨😂
Citera
2024-05-13, 23:48
Medlem
Silltunnas avatar
Jag tror att det är en 45-årig man vars initialer är L.M.
Citera
2024-05-13, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dahlinhassla
40 gram kan på en nattklubb värt runt 40 lax beroende på kvalitet och gissar det är bra skit kändisarna vill ha, sen är en ”kokain-kung” oftast en stor importör som sitter hemma med undersåtar som sköter fotjobbet att leverera till kunderna men att han kallas just så är väl för han är en så driftig säljare med bra ladd.

Och precis som du säger går becknare sällan runt med flera kilon som dom drar fram och börjar gräva i när en kund ska köpa ett gram utan dom har oftast en liten påse med -30g som dom väger upp med mini väg och fördelar ut i ännu mindre påsar när kunden bestämt mängd eller så har säljaren redan alla g i separata småpåsar
Tror du folk har tid att stå och väga?

De 40g är 25x 1g + 25x 0,5 g. + 10x 0,25g.

1000kr g
600kr 0,5g
300kr 0,25g.

Kontanta sedlar som byter hand, snabbt.

Ingen står inne på en klubb och väger. Det kan man göra hemma hos någon, men inte på en klubb.
Citera
2024-05-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phixarn
Det är vad kidsen har på sig i centrum här i orten i Gbg…

Och för det blir man kallad ✨kokainkungen✨😂

Precis min tanke.
Men flera här i tråden som nämligen tycker kokainkungen passar att kalla någon som haft dom mängderna. Då har vi jävligt många kokainkungar i Sverige
Citera
2024-05-14, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Tror du folk har tid att stå och väga?

De 40g är 25x 1g + 25x 0,5 g. + 10x 0,25g.

1000kr g
600kr 0,5g
300kr 0,25g.

Kontanta sedlar som byter hand, snabbt.

Ingen står inne på en klubb och väger. Det kan man göra hemma hos någon, men inte på en klubb.

Bland rika kändisar säljs nog inte 0,25 grams utan troligen ettor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in