2024-05-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egosatsaren
Har begärt ut handlingar från Polisen med hans personnummer - osäker på om det funkar, inte testat detta tidigare men förhoppningsvis får vi Förhör.
Du menar att du skulle få ut förhör om någon innan FUP är offentlig? Jo, men tjena! 😂
Citera
2024-05-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringnesconny
Du menar att du skulle få ut förhör om någon innan FUP är offentlig? Jo, men tjena! 😂

Hahahaha du har så jävla rätt - alla indianer var inte i kanoten när jag gjorde det
Citera
2024-05-13, 04:33
Medlem
"kokain kungen" åker fast med 30-40 gram 😂🤦🏼‍♂️
Citera
2024-05-13, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
På en nattklubb. Han kanske just sålt 70g därinne. Oavsett hade han garanterat större mängder att hämta i närheten.
Citera
2024-05-13, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
På en nattklubb. Han kanske just sålt 70g därinne. Oavsett hade han garanterat större mängder att hämta i närheten.

Haha såna mängder sitter 18 åringar på.
Är dom också kokain kungar?
Citera
2024-05-13, 08:24
Medlem
NJK har kopplingar till både Gynning och Fares, samt han är festfixare. Det behöver ju inte vara han för det men det träffar många likheter.
Citera
2024-05-13, 09:53
Medlem
Citat:
Haha såna mängder sitter 18 åringar på.
Är dom också kokain kungar?
Du förstår uppenbarligen inte vad jag skrev och dessutom tror att det är både vanligt och smart att gå runt med 5 kilo kokain inne på en nattklubb istället för att ha en stash i närliggande lägenhet eller bagageluckan.

Tänk lite innan du skriver.
Citera
2024-05-13, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
Du förstår uppenbarligen inte vad jag skrev och dessutom tror att det är både vanligt och smart att gå runt med 5 kilo kokain inne på en nattklubb istället för att ha en stash i närliggande lägenhet eller bagageluckan.

Tänk lite innan du skriver.

40 gram kan på en nattklubb värt runt 40 lax beroende på kvalitet och gissar det är bra skit kändisarna vill ha, sen är en ”kokain-kung” oftast en stor importör som sitter hemma med undersåtar som sköter fotjobbet att leverera till kunderna men att han kallas just så är väl för han är en så driftig säljare med bra ladd.

Och precis som du säger går becknare sällan runt med flera kilon som dom drar fram och börjar gräva i när en kund ska köpa ett gram utan dom har oftast en liten påse med -30g som dom väger upp med mini väg och fördelar ut i ännu mindre påsar när kunden bestämt mängd eller så har säljaren redan alla g i separata småpåsar
Citera
2024-05-13, 10:17
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:

Vadå han kan inte vara storleverantör av kola då han "bara" hade 30-40 gram på sig när han greps? Tänkte du klart nu eller hade största delen av hjärnan somnat?
Citera
2024-05-13, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aklagarmyndigheten
Stoppa pressarna brukar vara rätt tillförlitliga. Detta handlar uppenbart om en samling homosexuella. jag fattar inte hur Polisen nästlat sig in i den stängda gruppen, men det är väl som det står att han uppträtt hög på jobbet. Big fucking deal säger jag.

Bögarna har uppfunnit och populariserat alla sätt att knarka på förutom kanske Heroin, hasch och amfetamin. Det mesta knark som folk idag dagligen petar i sig är något som bögarna hittat och använt.
Låt bögarna vara. En bög är bög, och måste få vara bög, och där ingår knark. De borde få dispens.
Narkotika är ingen böguppfinning. Opium, kokain, heroin, cannabis, har använts sen långt tillbaka, kokain sen tusentals år. Amfetaminhar använts sedan lång tid, dels som smärtstillande, dels som uppiggande medel. Amfetaminet kom också att användas som bantningsmedel efter WW 2. Alla egotrippade själar, bögar eller ej, söker ständigt flykt från verkligheten och allt med sövande effekt utgör marknaden för dem som inte bryr sig om att de medverkar till den gängkriminalitet som gör att landet blöder.
Citera
2024-05-13, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Narkotika är ingen böguppfinning. Opium, kokain, heroin, cannabis, har använts sen långt tillbaka, kokain sen tusentals år. Amfetaminhar använts sedan lång tid, dels som smärtstillande, dels som uppiggande medel. Amfetaminet kom också att användas som bantningsmedel efter WW 2. Alla egotrippade själar, bögar eller ej, söker ständigt flykt från verkligheten och allt med sövande effekt utgör marknaden för dem som inte bryr sig om att de medverkar till den gängkriminalitet som gör att landet blöder.
korrekt att narkotika inte är en böguppfinning.

for the record så var det inte det jag menade heller när jag påpekade för användaren du citerade att bögar även gillar amfetamin.
Citera
2024-05-13, 12:32
Medlem
Att polisen griper denna man är så obotligt korkat.. Kommer bara resultera i en sak. Mer kaos plus att nån annan tar hans plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in