2024-05-12, 13:48
Medlem
Rubriken kommer från Stoppa Pressarna, så det är väl att ta med en nypa salt. Är det någon som vet vem det handlar om?

https://stoppapressarna.se/svenskt/k...b-i-stockholm/
Citera
2024-05-12, 13:58
Medlem
stortans avatar
Spännande trådstart. Jag vill veta mer.
Citera
2024-05-12, 14:13
Avstängd
trasig-axels avatar
Vilken loser som åkte fast på det sättet. För evigt utskämd. Antar att han tar livet av sig nu för inte vågar han väl visa sig någonstans igen. För övrigt så handlar kändisar på Flugsvamp, inte någon nolla på en svettig krog.
Citera
2024-05-12, 14:13
Medlem
Skulle det kunna vara Joh*n P*tré? 42 år - känd festfixare, omnämnd i stora medier?
https://www.expressen.se/noje/nojesp...gar-efter-dig/

*a
*e

Ändra i länken också
Citera
2024-05-12, 14:14
Medlem
Stoppa pressarna brukar vara rätt tillförlitliga. Detta handlar uppenbart om en samling homosexuella. jag fattar inte hur Polisen nästlat sig in i den stängda gruppen, men det är väl som det står att han uppträtt hög på jobbet. Big fucking deal säger jag.

Bögarna har uppfunnit och populariserat alla sätt att knarka på förutom kanske Heroin, hasch och amfetamin. Det mesta knark som folk idag dagligen petar i sig är något som bögarna hittat och använt.
Låt bögarna vara. En bög är bög, och måste få vara bög, och där ingår knark. De borde få dispens.
Citera
2024-05-12, 14:40
Medlem
Nu har jag grävt en del - skulle kunna vara
N*vid K*biri - 46

*a

Står bakom en hel del HBTQ grejer i Stockholm, finns med på flertalet inlägg och bilder med R*y F*r*s
*o
*a
*e

https://www.qx.se/samhalle/228108/na...-upptrappning/
Citera
2024-05-12, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aklagarmyndigheten
Stoppa pressarna brukar vara rätt tillförlitliga. Detta handlar uppenbart om en samling homosexuella. jag fattar inte hur Polisen nästlat sig in i den stängda gruppen, men det är väl som det står att han uppträtt hög på jobbet. Big fucking deal säger jag.

Bögarna har uppfunnit och populariserat alla sätt att knarka på förutom kanske Heroin, hasch och amfetamin. Det mesta knark som folk idag dagligen petar i sig är något som bögarna hittat och använt.
Låt bögarna vara. En bög är bög, och måste få vara bög, och där ingår knark. De borde få dispens.
Ett inlägg skrivet av någon som har noll koll. Amfetamin är deras favoritdrog. Gå och var hatisk någon annanstans.
Citera
2024-05-12, 15:05
Medlem
stortans avatar
Citat:

Dämpande/ bedövande medel för att ta den i skitan?
Brunt fick en ny innebörd.
Citera
2024-05-12, 16:32
Medlem
Osguts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egosatsaren
Nu har jag grävt en del - skulle kunna vara
N*vid K*biri - 46

*a

Står bakom en hel del HBTQ grejer i Stockholm, finns med på flertalet inlägg och bilder med R*y F*r*s
*o
*a
*e

https://www.qx.se/samhalle/228108/na...-upptrappning/

Personen i fråga har varit aktiv på Instagram både via ett inlägg och flera stories under de senaste timmarna. Det borde vara en indikation på att han inte är frihetsberövad i dagsläget. En av alla de s.k. kändisar man ser honom med på upprepade bilder är Carolina Gynn*ng som bl.a. nämns i artikeln från Stoppa Pressarna. Det ska bli intressant att se om du har rätt eller ifall det är någon annan person.
Citera
2024-05-12, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osgut
Personen i fråga har varit aktiv på Instagram både via ett inlägg och flera stories under de senaste timmarna. Det borde vara en indikation på att han inte är frihetsberövad i dagsläget. En av alla de s.k. kändisar man ser honom med på upprepade bilder är Carolina Gynn*ng som bl.a. nämns i artikeln från Stoppa Pressarna. Det ska bli intressant att se om du har rätt eller ifall det är någon annan person.

Det var min gissning också. Det är en ytterst proffsig resturangprofil. Hard working. Stötte på hon om ofta förr i tiden när han jobbade runt på olika krogar. Helt omöjligt att ogilla honom, så jag hoppas att det ej är han. Jag kan inte hitta ett enda ont ord att säga om honom. Men han kan ju vara släppt eftersom det inte handlar om några volymer. Önskar honom dock allt gott.

Vem det är kommer fram så småningom... Tyvärr har jag inga kontakter som kan ge fakta.
Senast redigerad av aklagarmyndigheten 2024-05-12 kl. 20:16.
Citera
2024-05-12, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
Ett inlägg skrivet av någon som har noll koll. Amfetamin är deras favoritdrog. Gå och var hatisk någon annanstans.

Det var mer än jag visste. Tänkte mer historiskt på hur bögarna hittat kokain, ketamin, XTC, 2C, osv osv. och introducerat dem. Det är den historia jag fått lära mig.

Hat? Har aldrig haft några problem med vad folk gör i sina sovrum eller människor som inte är annorlunda. Har själv alltid varit en outsider också så det finns oftast en naturlig förståelse och ömsesidig respekt mellan oss.
Citera
2024-05-12, 22:43
Medlem
Citat:
Det var min gissning också. Det är en ytterst proffsig resturangprofil. Hard working. Stötte på hon om ofta förr i tiden när han jobbade runt på olika krogar. Helt omöjligt att ogilla honom, så jag hoppas att det ej är han. Jag kan inte hitta ett enda ont ord att säga om honom. Men han kan ju vara släppt eftersom det inte handlar om några volymer. Önskar honom dock allt gott.

Vem det är kommer fram så småningom... Tyvärr har jag inga kontakter som kan ge fakta.

Har begärt ut handlingar från Polisen med hans personnummer - osäker på om det funkar, inte testat detta tidigare men förhoppningsvis får vi Förhör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in