2024-05-13, 15:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Testa att inte ge bort dina pengar till kvinnan? Till skillnad från vid en våldtäkt har du ett val och därmed ett ansvar om du ger bort dina pengar.
Om det inte är en kvinnlig rånare då. Med pistol.

Fast kvinnan tar till maffia metoder manipulerar och hotar med att lämna en om man inte ger pengar

Så ja björnar är säkrare än kvinnor, staten är ju deras vapen.

Otäckt.
Citera
2024-05-13, 15:04
Medlem
Att det är en otrolig mängd negativ propaganda mot män , men inte bara detta , kvinnor tar allt mer avstånd från män:

- 4 B

- 38% av unga kvinnor liberala LGBT 28,5% av hela befolkningen USA.

- 66% av unga män singel.

- trenden är också negativ . allt detta ökar med tiden.

Att kvinnor inte vill möta män är helt naturligt. Naturligtvis kommer den mentala hälsan försämras. Det bästa vi kan göra nu är att föda så liten pojkar som möjligt , eftersom de kommer inte vara eftertraktade.

Öka andelen kvinnor för att öka värdet på män och få ner den emotionella stressen män innebär för kvinnor.
Citera
2024-05-13, 15:05
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Enligt WHO så kommer en av tre kvinnor i världen nångång i sitt liv utsättas för sexuellt eller fysiskt våld från en partner eller sexuellt våld från en främmande man.

Björnar har de senaste 15 åren attackerat människor 664 ggr globalt.

detta enligt:
https://theconversation.com/why-wome...n-a-man-229140
Det dör fler bilister i trafiken än motorcyklister. Betyder det att det är farligare att köra bil än att köra motorcykel?

Citat:
Precis...kvinnor väljer alltså vilken jävla björn som helst framför en främmande man.
Vilket borde säga dig något.
Det säger möjligtvis något om de tillfrågade kvinnornas intelligens. Se ovan.
Citera
2024-05-13, 15:22
Medlem
Känner som man omvänt att jag hellre möter Döden än en Feminist.

Och det är bara Feministerna som skapat denna sjuka situation.
Citera
2024-05-13, 15:29
Medlem
Är det en brunbjörn eller en grizzlybjörn?

Är det en babian eller en svensk man?
Citera
2024-05-13, 15:31
Moderator
rancors avatar
Citat:
Enligt WHO så kommer en av tre kvinnor i världen nångång i sitt liv utsättas för sexuellt eller fysiskt våld från en partner eller sexuellt våld från en främmande man.

Björnar har de senaste 15 åren attackerat människor 664 ggr globalt.

detta enligt:
https://theconversation.com/why-wome...n-a-man-229140

Det var ju en otroligt konstig vinkling på det hela.

Frågan är ju inte om hur många som blir utsatta någon gång under sitt liv utan vad man väljer att möta själv i en skog.

Hur många olika män har dessa kvinnor träffat under sitt liv tror du? Det är ett väldigt högt antal medan de flesta har inte ens sett en björn på ett zoo, ännu mindre sett en levande björn i skogen.

Sätter du då antalet möten med en man i relation till antalet möten där våld uppstår mot antalet möten med björn så får du helt andra siffror.

Statistiskt sätt är det väldigt säkert att träffa en man ensam i skogen
Citera
2024-05-13, 15:35
Medlem
Citat:
Du är inte säker för fallande träd heller...

men män är inte rädda, de behöver heller oftast inte vara rädda överhuvudtaget för kvinnor.
För risken att kvinnor ska våldta dem eller mörda dem eller utnyttja/ sälja dem som sexslavar ex...är så gott som obefintlig.
men den risken är högst närvarande för kvinnor alla ggr hon träffar på män.
Så detta är det senaste i narrativet
–Deet haandlåår oom meens vååld moot kviiiinor
(Elisabeth Massi Fritz, skönhetsopererad, därav det nasala,
hennes livsgärning att klistra på hennes eget folks kvinnoförtryck på svenska män.)

Våra svenska män går alltså i skogen för att våldta, mörda eller utnyttja/sälja kvinnor som sexslavar.

Jaaa, kunde Massi Fritz &co få det till att hennes folks kvinnoförtryck också är svenskt så lär de kunna driva igenom detta.
Citera
2024-05-13, 15:42
Medlem
Citat:
Vad säger ni om detta?

Att de som tycker så nog aldrig är i skogen.

De har då varken träffat en man eller en björn.

Björnar är relativt sällsynta i Sverige och skygga så att ”träffa” en björn är ytterligt ovanligt. På sin höjd se en björn.

Att möta/se människor i skogen är vanligt, i alla fall i närheten av Stockholm där jag bor. Alla jag sett/mött skulle jag hellre sova under en gran med en mörk natt i november än att möta en björn.

Du hänvisar till sociala medier, du nämner inte vilka, men jag har sett detta på Reddit. Men det är en meme-grej. En hypotetisk grej där vissa för utlopp för sitt förakt eller hat mot män.

De som säger så och vet att det är ett sorts ”tjafs” mellan feminister och vanliga män har aldrig gått i skogen. De som inte förstår detta går säkert på att typen av män som går i skogen är farligare än ett möte med en björn.
Citera
2024-05-13, 15:46
Medlem
fellowvessels avatar
Jag är man. I skogen möter jag hellre 1 björn än 1 kvinna.
Björnar är mycket roligare & trevligare & mer omtänksamma plus med lite mer bakom pannan.

Jag är inte rädd för pistol & kniv, jag har bott i "utsatt område" med kamera utanför min port, så en björn skrämmer nog inte heller.
Senast redigerad av fellowvessel 2024-05-13 kl. 15:50.
Citera
2024-05-13, 15:52
Medlem
Ja att möta en björn är väl typ 50/50 om man blir ihjälslagen. En man en på flera tusen MAX.

Om man ställer frågan vill du stöta på en björn eller en totalt psykstörd man så förstår jag att man svarar björn. Annars är det så dumt att man inte blir klok.

Citat:
Tror det handlar om en "symbolisk" björn eller tom rovdjur, dvs vilket rovdjur som helst.
Och kan lova att även grizzlybjörnar har betydligt lägre mördar-rates av människa än vad män har.

Sett till antalet årliga möten så kan jag garantera att björnar dödar fler människor än vad människor gör. Allt ditt inlägg skriker är "JAG FÖRSTÅR INTE STATISTIK"
Senast redigerad av kalleboool 2024-05-13 kl. 15:55.
Citera
2024-05-13, 15:54
Medlem
Anledningen vi har så här med farliga män och att dessa ökar är.

Feminister behöver dessa för att känna sig motiverade. Vad skulle hända om alla män var snälla ,jo ingen kan motivera sig själv vara feminst.

Det är därför feminister är mest för invandring av farliga män.

Skulle vi inte haft detta skulle vi haft mycket mindre gäng och brottsliga män i Sverige.

Det är inte humanism som styr detta utan att feminismen måste känna sig behövd och expandera. Kvinnor måste alltså göras mer fientliga mot män ,skulle vi inte ha invandring skulle kvinnor tycka om män och det vore katastrof för feminismen.
Citera
2024-05-13, 15:56
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Ja att möta en björn är väl typ 50/50 om man blir ihjälslagen. En man en på flera tusen MAX.

Om man ställer frågan vill du stöta på en björn eller en totalt psykstörd man så förstår jag att man svarar björn. Annars är det så dumt att man inte blir klok.
Tänk om det finns psykstörda björnar, då är den svaga LGBT-luggen illa ute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in