Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-04, 14:28
Medlem
Kollade på "motviktens" senaste video. Vad duktig han är på att slå på en som redan ligger nere... det kanske sitter i sedan han var skinhead?

Inte för att Chrippas video skulle vara bra, men behöver den här idioten nedvärdera Chrippa i över en timmes tid? Jag förstår inte, varför så många har tittat? Har man kollat Chrippas video, behöver man inte hjälp av någon att "analysera" videon. Chrippa är mindre begåvad eller kraftigt påtänd i dom flesta av sina videos.

Vid 13 minuter in i videon gör narr av Chrippa. Att Chrippas beteende är som att han letar efter mjölk och kommer tillbaka med en katt - bra där Daniel😂

Vid 21 min räknar han in sig i en grupp med Jocke, Anjo, Rask och Jacke. Alltså en feg fitta som ger sig på svaga människor i en överlägsen grupp. Precis som han gjorde redan i sin ungdom som skinhead.

Om den här "motvikten" skulle haft ens ett spår av just motvikt, skulle han inte tyckt att Rask representerar något bra överhuvudtaget! Att Rask är ok idag beror endast på att Daniel måste tillhöra en grupp. Gruppens värderingar och medlemmar försvaras och deras gärningar rättfärdigas oavsett. Som på skinheadstiden.

Hur många gånger nämner han inte sprutan i röven? Jag kräks på den här mobbaren. Han är fan ta mig värre än Anjo!

Hans kommentarsfält är fyllt med beröm om hans klockren analys av Chrippas video. Jag blir mörkrädd. Hur fan kan en normaltbegåvad människa berömma den här "analysen"? Man tittar på videon för att se hur sjuk i huvudet den här Daniel är och hoppas på att han fortsätter att sälja skor.

Det komiska med den här mannen är hans gräsliga t-shirt som han allt som oftast har i sina videos. Han borde väl ändå sätta på sig något representativt?
Citera
2024-10-04, 15:38
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elektrikersthlm
Kollade på "motviktens" senaste video. Vad duktig han är på att slå på en som redan ligger nere... det kanske sitter i sedan han var skinhead?

Inte för att Chrippas video skulle vara bra, men behöver den här idioten nedvärdera Chrippa i över en timmes tid? Jag förstår inte, varför så många har tittat? Har man kollat Chrippas video, behöver man inte hjälp av någon att "analysera" videon. Chrippa är mindre begåvad eller kraftigt påtänd i dom flesta av sina videos.

Vid 13 minuter in i videon gör narr av Chrippa. Att Chrippas beteende är som att han letar efter mjölk och kommer tillbaka med en katt - bra där Daniel😂

Vid 21 min räknar han in sig i en grupp med Jocke, Anjo, Rask och Jacke. Alltså en feg fitta som ger sig på svaga människor i en överlägsen grupp. Precis som han gjorde redan i sin ungdom som skinhead.

Om den här "motvikten" skulle haft ens ett spår av just motvikt, skulle han inte tyckt att Rask representerar något bra överhuvudtaget! Att Rask är ok idag beror endast på att Daniel måste tillhöra en grupp. Gruppens värderingar och medlemmar försvaras och deras gärningar rättfärdigas oavsett. Som på skinheadstiden.

Hur många gånger nämner han inte sprutan i röven? Jag kräks på den här mobbaren. Han är fan ta mig värre än Anjo!

Hans kommentarsfält är fyllt med beröm om hans klockren analys av Chrippas video. Jag blir mörkrädd. Hur fan kan en normaltbegåvad människa berömma den här "analysen"? Man tittar på videon för att se hur sjuk i huvudet den här Daniel är och hoppas på att han fortsätter att sälja skor.

Det komiska med den här mannen är hans gräsliga t-shirt som han allt som oftast har i sina videos. Han borde väl ändå sätta på sig något representativt?
Läs tråden. Sen skit I att skriva. Han kommer självdö.
Citera
2024-10-04, 16:46
Medlem
[quote=Crabby88|89708838]Läs tråden. Sen skit I att skriva.

"Läs tråden. Sen skit I att skriva"? Dom kloka orden borde du skriva i flera trådar...
Citera
2024-10-04, 17:22
Medlem
Kollade även på "Lördagsskålen nr 20". Skulle han räcka ut tungan, skulle den vara brun. Vad han slickar Anjo i arslet. Efter Anjos meningslösa pladder med Lisen konstaterar idioten: visst är det vackert!

På Chrippa anmärker han på allt! Han drar några riktigt korkade jämförelser som bland annat "mentalt är Chrippa och Linnéa i Jupiter och Haparanda samtidigt".

Sedan undrar jag om det inte är bättre att Hitlergubben ger fan i att läsa?
Citera
2024-10-05, 10:17
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elektrikersthlm
Kollade även på "Lördagsskålen nr 20". Skulle han räcka ut tungan, skulle den vara brun. Vad han slickar Anjo i arslet. Efter Anjos meningslösa pladder med Lisen konstaterar idioten: visst är det vackert!

På Chrippa anmärker han på allt! Han drar några riktigt korkade jämförelser som bland annat "mentalt är Chrippa och Linnéa i Jupiter och Haparanda samtidigt".

Sedan undrar jag om det inte är bättre att Hitlergubben ger fan i att läsa?

Det är så tragiskt att han, en medelålders man. Startar en Youtube kanal enbart för att ge sig in i detta med Chrippa. Sen satt han inte vågar/vilj/för säga något negativt om dom andra är så patetiskt.

Han är ingen motvikt. Han är dödvikt.
Citera
2024-12-05, 11:15
Medlem
Fick ett PM om att motvikt tydligen har bögat med en av poliserna i något program på kanal 5, polisen jobbar på Arlanda under programmet.

Vad är det för program och vem är polisen?
Citera
2024-12-09, 16:42
Avstängd
Crabby88s avatar
Han är online nu...

https://i.postimg.cc/FzQ0sjF1/Screen...036-Chrome.jpg

Det var en ren slump jag såg han var online. Tror det är universum som talar om att jag ligger på rätt frekvens.
Senast redigerad av Crabby88 2024-12-09 kl. 16:45.
Citera
2024-12-12, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han är online nu...

https://i.postimg.cc/FzQ0sjF1/Screen...036-Chrome.jpg

Det var en ren slump jag såg han var online. Tror det är universum som talar om att jag ligger på rätt frekvens.

Snubben är inne här varje dag, tror han älskar uppmärksamheten.
Citera
2024-12-13, 01:07
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Kritisera MotVikt och SeKtEn = Du ÄLSKAR Chrippa! (MotVikts logik)

Är ju nästan gulligt, som en liten unge liksom 😂 Han kan verkligen inte förstå hur någon kan kritisera just honom och hans kompisar, eftersom Chrippa har gjort si och så!

Lite som på dagis, om en unge kallade mig för bajskorv först, och jag sa bajskorv tillbaka. Och fröken säger ”ajabaja!” till oss BÅDA! Fast jag sa bajskorv på ett snällare sätt! Den fröken måste verkligen älska den andra ungen och hens pappa!!

Men MotVikt! jag hade ändå önskat att livet vore så enkelt, mitt är alldeles för komplext!
Citera
2024-12-15, 16:50
Medlem
Har Daniel slutat med lördagsskålen?
Citera
2024-12-15, 17:44
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Fick ett PM om att motvikt tydligen har bögat med en av poliserna i något program på kanal 5, polisen jobbar på Arlanda under programmet.

Vad är det för program och vem är polisen?
Förmodligen den där svarta dvärgsnuten.
Citera
2024-12-16, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Förmodligen den där svarta dvärgsnuten.
Man kan ju tro det men det är tydligen polisen med grått skägg, korthår och tatueringar. Enligt en ganska säker och trovärdig källa. Kan fiska fram detaljer om intresset finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in