2025-02-09, 12:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
haha ja

Sen är svenska hjortar odlade i stora hägn och knappast "vilt".

Nej, det finns gott om vilda hjortar i Sverige. Här där jag bor är de så många att de är att betrakta som rena skadedjur.
Att den stammen en gång för trettio år sedan kom från ett hägn innebär inte att de inte är vilda idag.
Samma med vildsvinen. Det finns gott om vilda vildsvin i Sverige, i synnerhet i mina trakter, med de är också ursprungligen från hägn men har levt vilt och spridit sig i över 30 år.
Citera
2025-02-09, 14:23
Medlem
Roligt att läsa motvikts kommentarer på hans senaste video med Anjo.
Direkt någon kritiserar Anjo så är motvikt där och svarar direkt😅.
Citera
2025-02-09, 16:52
Medlem
Jag fascineras över att han säger sej kunna psykologi mänskligt beteende osv....
Ändå är han sist in i flocken och maler på med samma tugg som dom andra fast vinklar det lite, som han sa i någon video att hans mål va att Anjo skulle nämna honom så han fick lite fame. Åkte till jocke för att få lite fame. Och tofsen som en 15 åring.
Han har ingen självinsikt och han tror sej tycka och tänka själv eller inte vara sist in i flocken. Stackars barn
Citera
2025-02-09, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Vilken tidpunkt i videon säger han "ha kul med kids på ett vuxet sätt" om du minns? Det stärker min tes om hur motvikt är som person om det stämmer.

Någon som kollat vad dumpen anser om hans ordval? Fattar inte ens varför dessa herrar sätter sig i dessa situationer, det är ju dom som både bjuder in sig själv till dumpen och granskar en dömd barnvåldtäkt..
Citera
2025-02-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Någon som kollat vad dumpen anser om hans ordval? Fattar inte ens varför dessa herrar sätter sig i dessa situationer, det är ju dom som både bjuder in sig själv till dumpen och granskar en dömd barnvåldtäkt..
Ja det är mycket märkligt ämne att börja försvara, av allt man kan välja så försvarar man en pedofil? Som dessutom är dömd i tings och hovrätt. Det är som en parodi av spår, dom gör ju verkligen vettiga avsnitt. Haha här kommer Anjo och motvikt och ska ifrågasätta rättssystemet eller vad fan kan det handla om.
Citera
2025-02-10, 02:06
Medlem
Citat:
haha ja

En rolig grej med Motvikt är att han ska framställa sig som så DUKTIG på allt.
Han är psykolog, standup-komiker, elitlöpare, idrottspedagog, programledare, trollkarl och såklart världens bästa farsa.

Grabben är ett geni, enligt honom själv!
Citera
2025-02-10, 11:57
Medlem
kaktusplastiks avatar
Blev det ingen intervju med Anjo?
Citera
2025-02-11, 00:04
Medlem
Haha både Anjo och Cluee skrattar åt hur gubben framhäver sekten.
Citera
Igår, 00:44
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Man undrar ju verkligen om han någonsin skulle kritisera Anjo på riktigt även om han skulle vilja? Det känns ju som att han ska vara den med moralisk kompass, men hans agerande säger fan allt annat. I nuläget känns det som att han skulle fortsätta vara polare med Anjo om det så framkom att han misshandlade sin fru eller nåt.

Obs tror inte att han gör det, men OM. En "men han har ju alltid varit trevlig mot mig"-kille
Citera
Igår, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Haha både Anjo och Cluee skrattar åt hur gubben framhäver sekten.

Den 50-åriga gubben Motvikt lär väl gråta sig till sömns nu. Han har investerat allt sitt begränsade intellektuella kapital till att vara en del av "sekten". Motvikts 20 år yngre "kompanjoner" hugger honom i ryggen.
Citera
Igår, 21:03
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Komiskt att Motvikt är så bekymrad över Linneas sminkvideos och vill visa unga människor (och deras föräldrar)bättre alternativ till förebilder. Och själv sitter han och är en hejdundrandes olämplig förebild. Jag kikade in i kommentarsfältet på hans intervju med Anjo. Wtf hur beter han sig mot sina följare?
Näe. Hoppas det inte sitter unga människor och kollar på Motvikt, för där får man inte ens tänka själv. Och tänker du själv så ”är du arg” eller älskar Chrippa. Förlåt men vad händer?

Snälla Motvikt ta lärdom från Pontus som du intervjuade i tre delar. Och driv kanalen därifrån. Det ser inte genuint ut att lyfta så viktiga och sunda perspektiv och därefter sitta och trycka ner oliktänkande följare i kommentarsfältet. Observera ”oliktänkande”, detta är inga haters.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in