Citat:
Nej, det finns gott om vilda hjortar i Sverige. Här där jag bor är de så många att de är att betrakta som rena skadedjur.
haha ja
Sen är svenska hjortar odlade i stora hägn och knappast "vilt".
En rolig grej med Motvikt är att han ska framställa sig som så DUKTIG på allt.
Han är psykolog, standup-komiker, elitlöpare, idrottspedagog, programledare, trollkarl och såklart världens bästa farsa.
Men trots alla fantastiska meriter jobbar han 80% i en cringe hårt nischad skobutik (som kan konka vicken dag som helst) och driver en misslyckad förtalskanal på youtube. Viken förebild.
Vill man se flockbeteende är det bara lista Motvikts videos. Samma äckligt glättiga thumbs, samma handling, samma förtal, samma hån, samma sexism, samma kvinnohat, samma högerextremism, samma besatthet av Nea som många andra i flocken.
Hans lilla svans på huvet en såkallad "man bun" är också flockbeteende. Kan fatta om en 12-åring tycker det är coolt dock...
Han faller med Anjo. Utan Anjo ingen Motvikt.
Han gjorde köttbullar i senaste vloggen och sa : och dom gör jag SÅKLART på vilt.
Nej, man gör "såklart" inte köttbullar på kissluktande och surt hjort och vildsvinskött.
Sen sa han "vildsvin" men en riktig man säger bara "gris" har jag lärt mej.
Han är psykolog, standup-komiker, elitlöpare, idrottspedagog, programledare, trollkarl och såklart världens bästa farsa.
Men trots alla fantastiska meriter jobbar han 80% i en cringe hårt nischad skobutik (som kan konka vicken dag som helst) och driver en misslyckad förtalskanal på youtube. Viken förebild.
Vill man se flockbeteende är det bara lista Motvikts videos. Samma äckligt glättiga thumbs, samma handling, samma förtal, samma hån, samma sexism, samma kvinnohat, samma högerextremism, samma besatthet av Nea som många andra i flocken.
Hans lilla svans på huvet en såkallad "man bun" är också flockbeteende. Kan fatta om en 12-åring tycker det är coolt dock...
Han faller med Anjo. Utan Anjo ingen Motvikt.
Han gjorde köttbullar i senaste vloggen och sa : och dom gör jag SÅKLART på vilt.
Nej, man gör "såklart" inte köttbullar på kissluktande och surt hjort och vildsvinskött.
Sen sa han "vildsvin" men en riktig man säger bara "gris" har jag lärt mej.
Sen är svenska hjortar odlade i stora hägn och knappast "vilt".
Viltfärs är gjord på kött som jägarna själva inte ville ha. Det går hjon som Motvikt till Ica och köper detta benavskrap till överpris. Haha.
Att den stammen en gång för trettio år sedan kom från ett hägn innebär inte att de inte är vilda idag.
Samma med vildsvinen. Det finns gott om vilda vildsvin i Sverige, i synnerhet i mina trakter, med de är också ursprungligen från hägn men har levt vilt och spridit sig i över 30 år.