Följande har utspelats:
1. Dvs, moderator (NewDeer) flyttade trådstarten till papperskorgen utan att kunna citera någon regel som förklaring till varför.
2. När jag då påpekar det så säger moderator (NewDeer) att jag ska posta trådstarten i en helt annan tråd som handlar om en helt annan åtgärd än den aktuella och det med motivationen att det är 'samma moderator' (gason) vars åtgärder jag ifrågasätter 'båda gångerna'.
Det finns ingen regel som säger att alla klagomål på åtgärder från en specifik moderator ska postas i en och samma tråd, så jag undrar som sagt vad som står på.
Någon som vet?
NewDeer?
Citat:
Jag följde ju reglerna till punkt och pricka när jag startade tråden. Ändå så flyttar du den till papperskorgen.
Varför?
Ursprungligen postat av onopono
Citat:
Mvh, NewDeer
Fast den tråden handlar ju om en helt annan åtgärd?
Ursprungligen postat av NewDeer
Citat:
Ja, du kan ta upp det i samma tråd. Följ reglerna först, dvs PM:a mod och vänta på svar etc.
Citat:
Hallå??
Citat:
Fast den tråden handlar ju om en helt annan åtgärd i en helt annan tråd?
Citat:
(FB) Obegriplig varning samt radering av inlägg.
Citat:
Vilken tråd jag "har"?
Citat:
Ok, men då kan du ta det i den tråd du har eftersom det är samma mod det handlar om.
Citat:
Jag skickade det till Gason, och nej, inget svar.
Citat:
Bara så jag förstår dig rätt nu, du har inte fått något svar PM:et? Minns du vem du skickade det till?
Citat:
2024-05-17, 14:10
Citat:
Har jag missat något här, menar du?
När pm:ade du till moderatorn?
Citat:
Mvh, NewDeer
Va? Så här lyder instruktionen:
Citat:
Vilken regel bryter det mot?
Du har redan en klagotråd, ta det där. Följ också reglerna för klagomål: (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
Citat:
Va? Jag postade ju min fråga "Klagomål och kritik"?
Du har fått en varning för brott mot 0.06. Kommenterar moderatorsåtgärd.
Ämne: Inget svar avseende radering av inlägg i 'labb-läcka'-tråden.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ämne: Inget svar avseende radering av inlägg i 'labb-läcka'-tråden.
Citat:
Hade moderator eller admin något svar här?
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Vilken regel bryter det mot?
Mvh, NewDeer
2. Skulle detta inte fungera, dvs att du har diskuterat med moderatorn men inte kommer längre, eller att moderatorn inte svarat på ett dygn så starta en tråd i delforumet (FB) Klagomål och kritik.Det står inget om att man ska posta samtliga klagomål avseende samtliga åtgärder i samtliga trådar i en och samma tråd.
Har jag missat något här, menar du?
Mvh, NewDeer
Jag följde ju reglerna till punkt och pricka när jag startade tråden. Ändå så flyttar du den till papperskorgen.
Varför?
1. Dvs, moderator (NewDeer) flyttade trådstarten till papperskorgen utan att kunna citera någon regel som förklaring till varför.
2. När jag då påpekar det så säger moderator (NewDeer) att jag ska posta trådstarten i en helt annan tråd som handlar om en helt annan åtgärd än den aktuella och det med motivationen att det är 'samma moderator' (gason) vars åtgärder jag ifrågasätter 'båda gångerna'.
Det finns ingen regel som säger att alla klagomål på åtgärder från en specifik moderator ska postas i en och samma tråd, så jag undrar som sagt vad som står på.
Någon som vet?
NewDeer?