2024-05-25, 11:09
Medlem
Fr ngra mnader sedan testade jag LSD och blev frlst. Det var ett gldjerus utan dess like och jag har aldrig mtt s bra som jag gjorde d. Tidigare hade jag testat amfetamin, men frstod inte grejen nr jag i fyra dagar efter hade avtndning och ruset gjorde mig trtt. Nr jag intog den psykadeliska substansen uppfattade jag det som att jag var ptnd, jag hade alla gldjeknslor i vrlden och munnen gick i ett. Sedan den dagen har jag suktat efter samma rus.
Jag r inte handlingsfrlamad s jag har tagit det x gnger eftert, med samma effekt och mtt precis lika bra, oavsett dos.
Det jag funderar ver r om jag kan p ngot stt kan ha utvecklat ett beroende. Missbrukargenen ligger mig varmt om hjrtat, men den enda drogen jag fattat detta tycke fr r just LSD. Samtidigt gr mina tankar i banorna att det kanske r just det att jag mr s bra, jag r ngestfri och tycker livet r en fest.
Det roliga i allt detta r att jag inte fr ett normalt rus nr jag jmfr det hela med mina kompisar. De sger att jag blir ptnd som ett as, vilket jag ocks blir! Men jag ser inget och jag hr inget, min verklighetsuppfattning ndras inte heller. En gng sg jag ett trd som svajade i takt till lten som spelades i bakgrunden, men mer n det har det aldrig varit.
ter till problemet, jag ligger hr en lrdagsfrmiddag och det enda jag kan tnka p r mitt lskade LSD. Hur sknt det hade varit med ett rus och att vrldens bekymmer s sakteliga frsvinner. Kan man trots det alla sger och skriver, bli beroende av syra? Eller r det bara mitt psykiska mende jag s grna vill slippa undan?
Citera
2024-05-25, 11:56
Medlem
Nej det r inget beroende.
Du r nyfiken p vad mer det kan ge och lskar vad som hnder med en.

Du r sugen p utforska mer. Men det r inget beroende. Du fr inte abstinens om du r utan en lngre tid.

Kr du oftare n 1gng vv?
Citera
2024-05-25, 12:57
Medlem
Rastapunxs avatar
Du lter mer nyfrlskad n beroende ❤️
Citera
2024-05-25, 13:40
Medlem
SmegmaFris avatar
Du kan inte bli beroende av LSD.
Det bygger upp en rejl tolerans som all annan psykadelika, och du kan inte trippa fr ofta om du vill ha en liknande effekt.
Du mste ka dosen extremt mycket.

Testa svampar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in