Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-14, 19:54
Medlem
Pungsvings avatar
Männen har blivit mer desperata.
Citera
2024-07-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
En stor del handlar antagligen också om att kvinnor själva blottar sig på sociala medier. De fattar inte själva vad de exponerar.
Detta. Män ser igenom dessa narcissister där ”alla” visar upp samma mönster. Om det finns ett beteende man inte gillar kan man automatiskt veta att de bär på 30 dåliga sidor till. De avslöjar sig som ”duktiga”, kräsna, kaxiga, pengakåta, morallösa, fåfänga. Inget av detta vill en riktig/seriös man ha. Man ser hur de sätter sig själva i skiten. Det tråkiga här är att har man sett en har man sett alla. Man inser hur svårt det är att hitta en kvinna som kan tänka själv med någon slags trohet & moral…. De lär dessutom till stor del inte göra sig tillgängliga på nätet…
Citera
2024-07-15, 11:27
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Lille vän... Inget, absolut inget nytt med den där misogyna retoriken. Tvärt om.

Jag tänker att du inte över huvud taget adresserar något jag skriver, så jag vet inte vad du vill annat än att hävda dig, vilket jag tolkar som att du känner dig i något slags underläge (särskilt som du kallar mig lille vän - varför?). Vi kan ju ha en diskussion annars?
Citera
2024-07-21, 01:39
Medlem
Devinivillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag tänker att du inte över huvud taget adresserar något jag skriver, så jag vet inte vad du vill annat än att hävda dig, vilket jag tolkar som att du känner dig i något slags underläge (särskilt som du kallar mig lille vän - varför?). Vi kan ju ha en diskussion annars?

Är detta påbyggnadskursen smek & smisk på allmän plats del 2 ?
Citera
2024-07-24, 01:07
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Kolla in Secret Service inkvoterade kvinnliga chef. Vilket totalhaveri. Samt hennes underställda inkvoterade kvinnliga SS-agenter, som inte ens klarar av att stoppa ner sitt tjänstevapen i hölstret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in