• 1
  • 2
2024-05-27, 12:52
Avstängd
Då menar jag inte bara korta tjejer som e typ 155 osv utan riktiga dvärgar.

Med dvärgkropp och allt, ni vet dom är lite ihoptryckta.. denna kroppsform liksom
https://stock.adobe.com/se/images/po...hone/294718461

Vet att folk har drömmar om att sätta på en sådan varelse, men har någon av er gjort det? Hur va det och hur hittade du dvärgen? Hur går man tillväga om man skulle ragga upp en dvärg för sex? Känns konstigt för mig och aldrig något jag vill testa på men är nyfiken på hur ni som gjort detta utförde ert mission.
Citera
2024-05-27, 12:55
Medlem
Jag har under dom senaste 25 åren i Stockholm bara sett en kvinnlig dvärg.

Så man har nog större chans att träffa på Bigfoot och ha sex med honom.
Citera
2024-05-27, 13:05
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme

Jag ser dem titt som tätt. Fanns en välkänd tjackisdvärg som brukade skrota runt i källarförråden i mitt område. Även soprummet var välbesökt, var jag även tror att hon kvartade ibland.

Som dvärg betraktad var hon inte jätteful, men tjackisauran med smutsiga kläder gjorde nog inga underverk för hennes sexliv.

Men de brukar ju vara pilska, tjackisarna, så vem vet.

OnT har jag legat med människor som är bra nära gränsen för dvärg men som saknar syndromet eller vad det är som gör att de ser ihoptryckta ut.
Senast redigerad av HBTKuk 2024-05-27 kl. 13:26.
Citera
2024-05-27, 13:20
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Då menar jag inte bara korta tjejer som e typ 155 osv utan riktiga dvärgar.

Med dvärgkropp och allt, ni vet dom är lite ihoptryckta.. denna kroppsform liksom
https://stock.adobe.com/se/images/po...hone/294718461

Vet att folk har drömmar om att sätta på en sådan varelse, men har någon av er gjort det? Hur va det och hur hittade du dvärgen? Hur går man tillväga om man skulle ragga upp en dvärg för sex? Känns konstigt för mig och aldrig något jag vill testa på men är nyfiken på hur ni som gjort detta utförde ert mission.

Japp, det har jag. Vettefan hur jag raggade men det var på Garbo i Sumpan och det mest pinsamma var väl att hon stod på en stol och hånglade med mig på övervåningen..
Det ena ledde till det andra och dagen efter när hon vaknade i min binge så berättade hon att hon hade pojkvän och att det var en dum grej det här.. Sexet var väl inget speciellt, men jag var redigt berusad så kan ju haft med det att göra.
Citera
2024-05-27, 13:20
Medlem
DayNites avatar
finns en svensk dvärg på TT, Sannadollan, hon är skitdryg, du kan se henne springa runt i stockholms parker i stringbikini och försöka vara härlig på sin Insta

men hoppet är det sista som sviker, en dag så hoppas man pumpa dvärghona
hon gnälller hela tiden om att dom män hon träffar bara vill sätta på henne men aldrig något mera, vilket jag förstår, att hänga med en kaxig dryg dvärg som fått luft , nej tack
Senast redigerad av DayNite 2024-05-27 kl. 13:29.
Citera
2024-05-27, 13:26
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:

Du har under de senaste 25 åren i Stockholm således sett Bigfoot minst två gånger, eller hur går ditt resonemang ihop?
Citera
2024-05-27, 13:31
Avstängd
Citat:

Har nog sett fler än så i göteborg.. men ja visst har dom blivit mer sällsynta idag än för typ 15 år sedan?
Citera
2024-05-27, 13:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Japp, det har jag. Vettefan hur jag raggade men det var på Garbo i Sumpan och det mest pinsamma var väl att hon stod på en stol och hånglade med mig på övervåningen..
Det ena ledde till det andra och dagen efter när hon vaknade i min binge så berättade hon att hon hade pojkvän och att det var en dum grej det här.. Sexet var väl inget speciellt, men jag var redigt berusad så kan ju haft med det att göra.

Kan tänka mig att dom är väldigt lätta när dom får till det med en normal storlek till människa
Citera
2024-05-27, 13:32
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Har nog sett fler än så i göteborg.. men ja visst har dom blivit mer sällsynta idag än för typ 15 år sedan?
ja dom är ett sällsynt väsen, ändock finns det massor av dvärgporr
Citera
2024-05-27, 13:33
Medlem
Citat:

Från 2019:

"I Sverige finns det ingen statistik på hur många som är kortväxta. Men enligt ett internationellt snitt är en promille kortväxta. Det skulle i så fall innebära att det finns 9000 i Sverige. I Karlskrona känner Isabell Aronsson till att det finns två andra."

https://www.expressen.se/kvallsposte...ntimeter-lang/
Citera
2024-05-27, 13:33
Medlem
Tror det är jävligt svårt. Sverige har dock massa dvärgar men fortfarande liten chans att träffa en sådan.

Förekomst. Akondroplasi finns hos cirka 4–5 av 100 000 födda. I Sverige föds varje år ungefär 5 barn med akondroplasi, vilket innebär att det uppskattningsvis finns minst 300–400 personer med diagnosen i landet.

Jag tänder inte på dom men jag hade gett personen en chans om det är en go tjej samt att jag är också väldigt nyfiken på att ha sex med en sådan.

Det var någon snygg ung dvärgtjej som var med i ett tvprogram för ett antal år sen. Tror hon var blond och var från Uddevalla.
Citera
2024-05-27, 15:27
Medlem
Tror inte jag träffat någon kortväxt i verkligheten ens
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem