Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-05-27, 17:07
Medlem
Giant Squids avatar
Alla har väl hört om Jordgubben, men polisen har döpt hans nätverk till Rumba. Precis som jag tror man döpte Foxtrot
Helt klart gamla dansbansdstilar man går efter. Men i denna tråd kan vi hålla koll på samtliga Rumba entusiaster.

Nätverk Rumba” – här är Ismail Abdos falang
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...l-abdos-falang

Cha cha cha
Citera
2024-05-28, 19:05
Moderator
Chantres avatar
Kort citat ur artikeln.

Citat:
I slutet av sommaren 2023 bröt en konflikt ut mellan Foxtrots ledare Rawa Majid, 37, och hans högra hand Ismail Abdo, 34. Konflikten splittrade de kriminella nätverken i Sverige och flera grupperingar tvingades välja sida. I samband med det växte en ny kriminell gruppering fram – som polisen kallar nätverk Rumba
Citera
2024-05-30, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Kort citat ur artikeln.

Nätverken har udda namn, Likaså mc klubbar.
Citera
2024-08-10, 01:04
Medlem
Dom har nog skitit i fel skåp nu i o med dom gått i krig med LTF som har fullt av galningar och har starka band med hamas inga som kommer ge vika
Citera
2024-08-10, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Route-66
Dom har nog skitit i fel skåp nu i o med dom gått i krig med LTF som har fullt av galningar och har starka band med hamas inga som kommer ge vika

Stort fel där,Enda Ltf gör som inte comanches gjorde är att kriga tillbaka och stå emot.

Detta kommer säkerligen vara några månaders tills I.A tröttnar då åker Ltf på stora problem.

Redan utomlands har släkt till bl.a Ltf fått problem vilket inte danska medierna skriver om.

Du skriver starka band med hamas?
Vilken Sten bor du under?Missat att jordgubben har samröre med myndigheter i Iran?
Vilka samarbetar Iran med?

Intressant att Ltf har med kulor än comanches där dom skulle ha några bra falanger bakom sig vilket mest va prat.
Senast redigerad av SoderbergXXX 2024-08-10 kl. 09:04.
Citera
2024-08-10, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Stort fel där,Enda Ltf gör som inte comanches gjorde är att kriga tillbaka och stå emot.

Detta kommer säkerligen vara några månaders tills I.A tröttnar då åker Ltf på stora problem.

Redan utomlands har släkt till bl.a Ltf fått problem vilket inte danska medierna skriver om.

Du skriver starka band med hamas?
Vilken Sten bor du under?Missat att jordgubben har samröre med myndigheter i Iran?
Vilka samarbetar Iran med?

Du har helt o hållet fel
7 av LTF har nyligen arresterats pga sina samarbeten med Hamas du får läsa på lite och nej LTF backar ej som alla andra gör
Undrar vem som bor under en sten

Intressant att Ltf har med kulor än comanches där dom skulle ha några bra falanger bakom sig vilket mest va prat.
Du har helt o hållet fel
7 av LTF har nyligen arresterats pga sina samarbeten med Hamas du får läsa på lite och nej LTF backar ej som alla andra gör
Citera
2024-08-10, 16:04
Medlem
Citat:
Du har helt o hållet fel

Skrev inte att ltf har backat läs rätt.

Ltf har mer kulor än Cmc som backa vid konflikt med I.A om du sett dokumentären om Cmc där sitter dom och spelar som dom är kungarna med N.K som ville vara störst inom denna värld i Dk vilket ej kommer ske.

Pinsamt att sitta så framför en kamera men när verkligheten kommer betala sig ur problemet.
Citera
2024-08-10, 16:22
Medlem
Citat:
Skrev inte att ltf har backat läs rätt.

Ltf har mer kulor än Cmc som backa vid konflikt med I.A om du sett dokumentären om Cmc där sitter dom och spelar som dom är kungarna med N.K som ville vara störst inom denna värld i Dk vilket ej kommer ske.

Pinsamt att sitta så framför en kamera men när verkligheten kommer betala sig ur problemet.

Det håller jag med om men du sa vilken sten jag legat under angående min kommentar om LTF o Hamas och jag säger det igen läs på om Hamas o LTF sen får du återkomma angående detta
Citera
2024-08-10, 16:48
Medlem
Citat:
Det håller jag med om men du sa vilken sten jag legat under angående min kommentar om LTF o Hamas och jag säger det igen läs på om Hamas o LTF sen får du återkomma angående detta

Du menar härvan för ca 1årsen då det även va en svensk som va misstänkt.Ja det står inte helt klartext att det är ltf som gruppering utan personer med kopplingar.
Citera
2024-08-10, 17:23
Medlem
Citat:
Du menar härvan för ca 1årsen då det även va en svensk som va misstänkt.Ja det står inte helt klartext att det är ltf som gruppering utan personer med kopplingar.

Nej nej nej
Ganska nyligen
Citera
2024-08-20, 21:48
Medlem
serrano1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Cha cha cha

Cha Cha Cha

Foxtrot fick väl namnet tack vare Räven och Rumba är ju förutom att vara en dans en sort av jordgubbsplantor.
Citera
2024-08-23, 22:34
Medlem
Citat:

Ltf är lojala med räven vilket resulterar i att deras konflikt nu är inne i Danmark.

Väldigt idiotiskt om man ser den danska lagstiftning kontra Svenska.

Men men påtända 15 åringar med 50k på fickan bryr sig inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in