Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-12, 14:50
Medlem
mhns avatar
Viktor och Jennifer frtjnade att vinna miljonen imo. De har vunnit nstan alla tvlingar, och vertygande dessutom. Och s gr de och frlorar p ett fakking pussel! Vilket antiklimax.

Fr vrigt s tyckte frugan och jag att denna dokuspatvling var ganska underhllande, s vi kommer att sitta bnkade om det blir fler ssonger. Det var ganska tuffa tvlingar emellant, s till den milda grad att ben brts och spyor kastades upp, vilket uppskattas (tuffa tvlingar allts, inte att ngon bryter benet).
Citera
2024-10-12, 16:24
Medlem
pukkas avatar
Tragisk final. Borde ha varit styrka och uthllighet
Citera
2024-10-12, 18:48
Medlem
Sett ver hela ssongen var det ett bra program. Tyvrr tyckte jag att finalen var ett smnpiller som inte alls matchade de andra tvlingarna. Kanske en ndlsning s att Jens skulle kunna delta?

Jag hll stenhrt p Jennifer, vilken tvlingsmnniska. Jag tyckte ibland att tjejerna konspirerade lite fr mycket mot henne men andra sida var hon ju den bsta deltagaren i tvlingar. MEN Jens och Sandra vann finalen och d r det bara hatten av och gratulera vrdiga vinnare.
Citera
2024-10-13, 02:01
Medlem
Hoppas att se mer av Viktor, knns som man kan slnga in honom i nstan vilken TV-produktion som helst och det skulle funkat.
Citera
2024-10-13, 15:39
Medlem
Puma006s avatar
Hittade ett klipp dr Jens friade, som vart bortklippt. https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ot...a97f91f8&ei=37
Citera
2024-10-13, 17:34
Medlem
Jag gillade ocks programmet. Hoppas det blir fler ssonger!
Tycker det mrktes att Victor och Jennifer blev vldigt nervsa nr de skulle lgga pusslet och hade svrt att tnka klart. Men sen r det ju som ni sger inte rttvist nr det inte r samma ord.
Victor och Jennifer r fler bokstver och har fler kombinationer som kan blandas samman Victor och Vinnare brjar likadant och vinnare och Jennifer har ocks flera liknande bokstver.
Det r mjligt att Jens och Sandra hade vunnit ven om texten var densamma eftersom J o V blev s nervsa, (plus att Jens imponerade en del p slutet) Men som det var nu blev det tyvrr inte en rttvis avslutning. Synd p ett jtteroligt program!
Jag r fr vrigt ocks glad att Anthony tog sig sjlv i kragen och bad om urskt och ndrade sitt beteende. Man kan inte ndra det man har gjort men man kan frska frndra sig framt. Tyckte att han fick fram det bsta av Elvira.
Citera
2024-10-14, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkan321
Jag gillade ocks programmet. Hoppas det blir fler ssonger.

Konceptet var bra. Bde det att de tvlade i par, en man + en kvinna, och att flera av tvlingarna var rtt tuffa och krvande, inte minst "duellerna". Jennifers halvtimmeslnga dragkamp mot Joanna eller Viktors bst av tre fight i buren mot Robin till exempel.

Men en frutsttning fr att programmet skall bli bra r ju att de har med underhllande deltagare. I r lyckades de. Fr hoppas det blir bra ven nsta gng.

Hller ocks med om att Anthony visade sin bsta sida gentemot Elvira. Han gav ofta ett dligt intryck, men han gav henne den uppskattning som hon behvde och som hon inte fick av de andra, det kan man inte ta ifrn honom.

Det de br ndra till nsta gng r att ta bort pusslet.
Citera
2024-10-23, 15:42
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Menar du att dom inte kunde sina egna namn?
Vinnare av The Challenge klarade dom heller inte av.

Det behvs lite hjrna ocks och inte bara muskler och en bra fysik.
Hller med dig till 100%!👍🏼
Dessutom tjatade den 28-rige Viktor, som en tonring under serien, om att "brsta" typ tusen ggr nr ngon med avvikande sikt frskte fra en dialog med honom.
Som ett irriterat frskolebarn gapade, babblade och avbrt han alla som hade en annan sikt n honom.

Jag njt utav att Sandra och Jens vann, och till Viktor och Jennifer kan jag bara sga:
It Aint Over, Until It's Over! Remember That! 😎
Citera
2024-10-30, 15:59
Medlem
Dlig final, fel vinnare
Hade velat se Philip och Jennifer som par mer.
Hade varit kul att se Homayon och Greta tvla ihop/ I huset ihop eftersom de var bra vnner under robinson bla.
Citera
2024-12-15, 01:56
Medlem
Crapmagics avatar
"Jag r snabb och Emmy har ett minne som en guldfisk!"

Hr trodde jag att det var bantzing p gng, men vad fel man hade

Alexander r en klyftig kille vilket korrelerat med utseendet, minne som en guldfisk r att ha ett utskt minne i hans bok!, han r s st i tjejers gon hr & det hr r omrdet han visar sig mest srbar i livet skulle jag sga
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-15 kl. 02:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in