Citat:
Ursprungligen postat av
sanningenskrigare2
Jag tycker om när du tar på mig,
jag tycker om dina fingrar mot min panna
Så heter det i
Per Gessles sång med samma titel. Jag provade att fingra min parningskontrahents panna, i lördags. Ingen höjdare visade det sig. Det blev mest konstigt och läskigt att ha vassa fingrar nära ögonen.
Är det en unik kink för Gessle måhända, fingrar i pannan? I sången sjöngs det om att han gillar bröst i morgonljus, något många fler lär ställa upp på.
Pannan är ingen erogen zon. Det är bättre att fingra örsnibbar, handleder och vårtgården.
Jag tycker om när du tar på mig, jag tycker om dina fingrar i vårtgården.
Vad tror du?
Tänk dig att ni båda har picnic. Du lägger dig med huvudet i hennes knä. Hon tar på dig lite lätt. Kanske drar fingrarna genom ditt hår, lite över pannan, låter fingrarna gå ner mot munnen. Kanske drar ett finger längs kinden. Det behöver inte vara "oh shit nu knullar vi!" utan endast som en sensuell sak. Allt intimt är inte sex. Man kan gilla saker utan att se de som erotiska. Många gillar hudkontant, oavsett hur den sker. Hålla handen, ligga mot varandra, ta på den andre över axeln, rumpan, örat, huvudet, foten, knät eller andra ställen. Helt normalt och inget konstigt utan det han gör med låttexten är väl att han extraherar de mindre "vanliga" touchen för att göra den mer unik. Tror nog han lyckades ganska bra ändå.
Och vafan har du för fingrar som är
vassa?