Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Ja, bra fr England att Chelsea fr trningsmatcha sig hem Conference League. Om jag frstr rtt ger seger i CoL lika mnga coefficientpong som seger i CL, vilket man ju kan ha sikter om. Alla engelska lag i Europa har ju gtt rtt bra, t.o.m Man Utd har ju hng p topp 8 i EL.
Snart sista veckan p transferfnstret och det r lika dtt som frra januari. Det grs inte mycket affrer i januari nufrtiden. "Vi" i Arsenal fr nog stlla in oss p att klara oss p det vi har...
Ja, det r ju lite konstigt att de olika turneringarna vrderas lika mycket, och kanske r drfr Belgien ligger hgt i rankning? Det r konstigt att se Belgien ver Tyskland i nulget, men det kommer nog ndras snart.
Det brjar bli mer och mer frustrerande med det hr januarifnstret. West Ham som exempel spenderade mer n Arsenal i somras, men har nd kunnat lgga ett bud p Duran p 57 miljoner pund. Frra fnstret slde Arsenal av flera akademispelare, samt Ramsdale, och har nu skrat CL avancemang i toppen, s pengarna borde ju finnas dr. Arteta har ocks vid flertal tillfllen sagt att vi behver vrva, varfr hnder inget? Om inte Kroenkes fixar det hr s r det riktigt jvla illa. Jag kunde frst det mer frra januari d vi inte hade s mnga skador, men det hr r ju en stor kris. Nu r ju ven Saliba och Lewis-Skelly skadade ocks
Jag vet att de r intresserade av Cunha och Sesko, men priset kommer bli dyrt oavsett. Alla vet ju att vi r desperata efter anfallare och priser hjs drefter, vilket sklart gr det mer komplicerat. Ett alternativ hade varit att g fr ngon som har en release clause, s slipper man frhandla med klubbarna. Spelare som Osimhen och Gykeres har ju det, men det blir ju antagligen nnu dyrare n att kpa ngon som Sesko.
Jag har inte gett upp hoppet n iallafall. En vecka kvar nu som sagt, men ngonting borde ju hnda. De funderar p att kalla tillbaks Vieira frn ln, men det ser jag absolut inte som en bra lsning att nja sig vid