Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 20:39
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Aa jag frstr dig helt och hllet, vldigt respektlst. Samtidigt s har nog ftt utst mycket skit frn Arsenalfans, s kanske inte jttekonstigt att han hellre snackar varmt om United dr han vann PL.

Jo s r det vl, men snt hnder ju alla spelare. Kolla t.ex. Cesc som fick mycket skit av Arsenalfansen under hans tid i Chelsea, men som fortfarande nd r Arsenal rakt igenom idag. RvP var/r en tnt som inte kunde hantera att Henry ogillade honom och att RvP aldrig kunde leva upp till Henrys skugga(obs, egen teori 😁 ).
Citera
Igår, 22:07
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jo s r det vl, men snt hnder ju alla spelare. Kolla t.ex. Cesc som fick mycket skit av Arsenalfansen under hans tid i Chelsea, men som fortfarande nd r Arsenal rakt igenom idag. RvP var/r en tnt som inte kunde hantera att Henry ogillade honom och att RvP aldrig kunde leva upp till Henrys skugga(obs, egen teori 😁 ).

Jo sant det. Hrligt att se att Cescs hjrta fortfarande bankar fr Gunners iallafall
Citera
Igår, 23:11
Medlem
Beaver14s avatar
Arsenal vinner och hller liv i serien nn omgng till, ven om det kanske r med konstgjord andning.

Det var vl aldrig ngot snack om det egentligen. Ipswich skapade absolut inget alls. Men frn Arsenals sida var det ganska lojt och idfattigt och nr lgena vl kom tog man inte vara p det. En sn hr match ska vinnas med tre ml. Lyckad man (osannolikt) ta in 9 pong p Liverpool kan mlskillnaden mycket vl bli avgrande.
Citera
Igår, 23:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Arsenal vinner och hller liv i serien nn omgng till, ven om det kanske r med konstgjord andning.

Det var vl aldrig ngot snack om det egentligen. Ipswich skapade absolut inget alls. Men frn Arsenals sida var det ganska lojt och idfattigt och nr lgena vl kom tog man inte vara p det. En sn hr match ska vinnas med tre ml. Lyckad man (osannolikt) ta in 9 pong p Liverpool kan mlskillnaden mycket vl bli avgrande.
Yep. Vi styrde matchen frn start till slut, ven om det inte var ngn hjdarmatch av oss, men det viktigaste var att vi tog 3p.

Nu brjar AFCs ssong p allvar. Och snart s r vi frbi Liverpool..

COYG
Citera
Igår, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Anledningen att jag verkligen ogillar honom r fr att Wenger gav honom vldigt mnga ssonger att dels utvecklas, men ocks lta hans kropp helas. Och s fort han brjar sa in ml s vljer han att lmna, vilket egentligen r fine d garna inte lngre satsade pengar p att Arsenal skulle utmana om ligatitlar. Men nr han idag sitter i studios och sger att United r hans lag i England s mr jag illa..

Wenger hade kunnat skicka ivg honom mycket tidigare, men istllet gav han RvP 6 ganska mediokra ssonger innan han exploderade och s smningom lmnade. Jag hatar hans uppsyn.
Jag var helt vertygad om att RVP gick p fri transfer men sg nu att s allts inte var fallet. Egentligen helt sjukt att Arsenal slde honom till Man United. Nu r Man U inte p samma niv lngre men en liknande affr knns otnkbar idag.

Angende Fabregas, var det inte s att Arsenal valde att inte signa honom innan han kritade p fr Chelsea? Vill minnas att det var ngot i den stilen och att det skapade lite rubriker. Att de hade chansen men avbjde?
Citera
Igår, 23:40
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det e nog frsta gngen jag knner United r i riskzonen ka ut,men de knns fortfarande det finns smre lag i tabellen..

Ja de kommer nog att vnda lite men en ttonde plats r nog det bsta de kan hoppas p. Bedrvligt spel.
Citera
Idag, 01:08
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jag var helt vertygad om att RVP gick p fri transfer men sg nu att s allts inte var fallet. Egentligen helt sjukt att Arsenal slde honom till Man United. Nu r Man U inte p samma niv lngre men en liknande affr knns otnkbar idag.

Angende Fabregas, var det inte s att Arsenal valde att inte signa honom innan han kritade p fr Chelsea? Vill minnas att det var ngot i den stilen och att det skapade lite rubriker. Att de hade chansen men avbjde?

Arsenal valde mellan att f in lite pengar via RvP istllet fr att slppa honom gratis. Nstan alla pengar som kom in till klubben gick till att betala lnen fr Emirates.. Adebayor sldes och Chamakh vrvades gratis, som ett exempel p hur illa det var.

Jo, Arsenal hade en klausul som gjorde att dom hade frstatjing vid ev. transfer, och jag har fr mig att Wenger var trygg med Arteta och Cazorla p mittfltet, och drfr struntade dom i det.
Citera
Idag, 01:12
Medlem
Drickbacks avatar
Gtt rykten ett tag att Saka skulle kunna vara borta ver 8 veckor sedan kom uppgifter p 4-6. Nu r han opererad och borta minst 2 mnader finns uppgifter p upptill 4 mnader.. oavsett tidslngd r det stort avbrck fr Arsenal.

Liverpool behver steppa och vinna i London grna med mnga ml och hllen nolla d r man i serieledning ett par veckor till ven om frluster skulle rasa in. Ett par nyfrvrv av rang skulle sitta fint, laget behver mer spetskompetens.
Konate snart tillbaka, p tiden.. laget har lckt ordentligt i hans frnvaro.
Citera
Idag, 05:38
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Gtt rykten ett tag att Saka skulle kunna vara borta ver 8 veckor sedan kom uppgifter p 4-6. Nu r han opererad och borta minst 2 mnader finns uppgifter p upptill 4 mnader.. oavsett tidslngd r det stort avbrck fr Arsenal.

Liverpool behver steppa och vinna i London grna med mnga ml och hllen nolla d r man i serieledning ett par veckor till ven om frluster skulle rasa in. Ett par nyfrvrv av rang skulle sitta fint, laget behver mer spetskompetens.
Konate snart tillbaka, p tiden.. laget har lckt ordentligt i hans frnvaro.

man mter ett west ham som r skadeskjutet, 5 spelare som startade mot southampton r borta
3 skador och 2 avstngningar
Citera
Idag, 08:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
man mter ett west ham som r skadeskjutet, 5 spelare som startade mot southampton r borta
3 skador och 2 avstngningar
Har noll betydelse nr det r i London vi vet alla hur det gick sist (2-2). Stlla ut skorna och tro ngot r klart r s dumt och som frsvaret r nu kan tv ml slppas in med ltthet och man behver hra ngra ml nnu en gng fr vinst. 1 seger p sista tre besken skvallrar om att man mste vara p trna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in