• 1
  • 2
2024-06-06, 17:48
Medlem
HipToBeSquares avatar
Jag ser EU reklam överallt, i Sverige och i andra länder inom EU. Detta är alltså inte reklam för partier eller kandidater för EU valet utan reklam för EU självt. Du kanske tom sett det som reklamrutor här på FB, Ursula von Leyens fula och korrupta ansikte.

Frågan är varför behöver EU spendera miljoner på reklam? EU är inget företag som säljer något de behöver reklam för utan det är som ett fängelse som gör reklam för sig självt som man redan sitter i. Det är totalt nonsens att göra reklam för något som inte gåt att sälja ändå gör EU det.
Citera
2024-06-06, 18:05
Medlem
DevilsDens avatar
Jag ser ingen EU reklam alls mer än nedsparkade reklam skyltar 😁

Dom gör reklam för att ni ignoranta byfånar ska rösta på dom och hålla uppe det korrupta systemet.
Citera
2024-06-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag ser EU reklam överallt, i Sverige och i andra länder inom EU. Detta är alltså inte reklam för partier eller kandidater för EU valet utan reklam för EU självt. Du kanske tom sett det som reklamrutor här på FB, Ursula von Leyens fula och korrupta ansikte.

Frågan är varför behöver EU spendera miljoner på reklam? EU är inget företag som säljer något de behöver reklam för utan det är som ett fängelse som gör reklam för sig självt som man redan sitter i. Det är totalt nonsens att göra reklam för något som inte gåt att sälja ändå gör EU det.
Jag uppfattar det som en uppmaning att röst i valet.
Citera
2024-06-06, 18:11
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novitiosis
Skärp dig

Det är TS som behöver skärpa sig. Man kan inte komma med ett påstående om att man ser EU reklam överallt utan bevis. Själv har jag aldrig sett EU reklam, men så lever jag å andra sidan inte i en fantasivärld där NATO är en terroristorganisation
Citera
2024-06-06, 18:12
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare

Man vill få upp valdeltagandet för att kunna legitimera EU som institution. Man vill enkelt lura folket att tro att de har makt.
Citera
2024-06-06, 18:14
Man skapar väl en viss legitimitet som i längden gynnar EU. "Titta pappa, vad är det där för stjärna?" och så börjar diskussionerna.
Citera
2024-06-06, 18:18
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Det är TS som behöver skärpa sig. Man kan inte komma med ett påstående om att man ser EU reklam överallt utan bevis. Själv har jag aldrig sett EU reklam, men så lever jag å andra sidan inte i en fantasivärld där NATO är en terroristorganisation

Dom har ställt upp skyltar i varenda stad med EU propaganda. Om du missat detta går du aldrig ur din etta med kokvrå.

Ot, Vet inte hur du fick med Nato i det hela men det kommer upplösas. En del bra människor i ett dåligt system..
Citera
2024-06-06, 18:23
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Dom har ställt upp skyltar i varenda stad med EU propaganda. Om du missat detta går du aldrig ur din etta med kokvrå.

Ot, Vet inte hur du fick med Nato i det hela men det kommer upplösas. En del bra människor i ett dåligt system..

Du kanske ska ta och läsa TS en gång till då, din illeterata nolla

Detta är alltså inte reklam för partier eller kandidater för EU valet utan reklam för EU självt
Citera
2024-06-06, 18:28
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Jag uppfattar det som en uppmaning att röst i valet.

Delvist vilket är ironiskt eftersom EU inte är en demokrati. Kan vi rösta bort Ursula von Leyen?
Citera
2024-06-06, 18:33
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Du kanske ska ta och läsa TS en gång till då, din illeterata nolla

Detta är alltså inte reklam för partier eller kandidater för EU valet utan reklam för EU självt

Det är samma. Dvs ren korrupt dynga.

EU kandidater är inte fristående från EU propaganda. Spelar ingen roll om det är propaganda för EU eller kandidater, det är samma korrupta entitet.
Citera
2024-06-06, 18:38
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Det är samma. Dvs ren korrupt dynga.

EU kandidater är inte fristående från EU propaganda. Spelar ingen roll om det är propaganda för EU eller kandidater, det är samma korrupta entitet.

Nej, det är inte samma din lågintelligenta djävla pappskalle. Läs TS, du skriver enkom en massa efterblivet trams för du är för hjärndöd för att kunna utröna vad TS skrivit.

TS ser reklam för EU: han specificerar att det inte handlar om reklam för partier eller kandidater till EU valet (valaffischer). Så har du något att bidra med eller är det dags för dig att fuck off som man säger på svenska?
Citera
2024-06-06, 20:47
Medlem
Tranquility Bass avatar
Kan du ge något exempel på vad det är för reklam det handlar om? Den enda reklam med anknytning till EU som jag har sett är antingen från partier, att man ska rösta samt rent praktiskt hur man går till väga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in