Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-03, 01:58
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Jag vet att det jag sysslar med fungerar..
Sitter och funderar p ifall du verkligen kan klara av en full vuxen mans vrld nr du r s omogen och naiv..

Kan du ta dig ngonstans eller r du plats bunden?

Allts ingenting som vanligt? Fantasier byggda p fantasier!? En poserande och skrvlande papegoja som upprepar tomma ord om och om igen fr sig sjlv.

Hahaha, jo... ....jag r platsbunden till skillnad frn andevrlden som sgs vara omniomspnnande om man fr tro de troende.
Kan andarna frdas genom dimensioner ver tid och rum fr de fan ta sig till mig och inte tvrtom.

Ha det bra i din lekvrld. Jag tycker synd om dig.
Citera
2024-08-04, 00:17
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Allts ingenting som vanligt? Fantasier byggda p fantasier!? En poserande och skrvlande papegoja som upprepar tomma ord om och om igen fr sig sjlv.

Hahaha, jo... ....jag r platsbunden till skillnad frn andevrlden som sgs vara omniomspnnande om man fr tro de troende.
Kan andarna frdas genom dimensioner ver tid och rum fr de fan ta sig till mig och inte tvrtom.

Ha det bra i din lekvrld. Jag tycker synd om dig.

Allts, kan du inte rra p dig fr att utveckla din vrldsbild fr du skylla dig sjlv.

Hur kan det vara en fr svr frga fr dig att svara p, r du rullstolsbunden eller?
Citera
2024-08-04, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Lukasevangeliet 11:24-26
Nr den orena anden r gtt ut frn en man, han gr genom torra platser, skandes vilan; och hittar ingen, han sger, Jag vill tervnda till mitt hus varifrn jag kom ut.
Och nr han kommer, han finner det svept och garnerat.
D gr han, och tar till han sju andra andar mer ondskefulla n han sjlv; och de gr in, och bor dr: och det senare stadiet av den mannen r vrre n det frsta.

Vilken bibelversttning citerar du? "Svept och garnerat" lter osvenskt och rtt ljligt! Min nrmast tillhands i bokhyllan liggande bibel (Gideoniternas; A. Jongbloed c. v. Leeuwarden, 1962) har "fejat och prytt"!

ven i vrigt gr ditt "citat" intryck av att vara en Google translation! Bttring!

Vad bibelversen ifrga nrmast handlar om r vl den skenheliges beteende, d hen avsagt sig ngon viss last, som exempelvis dryckenskap eller annat bruk av droger, och strax brjar se sig sjlv som bttre n alla andra!
Citera
2024-08-04, 17:24
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Allts, kan du inte rra p dig fr att utveckla din vrldsbild fr du skylla dig sjlv.

Fr att du kunde skicka dina skrikande demoner hem till folk utan problem frut, innan jag bad om bevis fr det.
Vad har dina demoner fr problem? r de rullstolsburna eller krver de specialfrakt?
Citera
2024-08-04, 18:23
Medlem
Citat:

Vart skall man ta sig d? Hem till dig dr dom huserar?
Citera
2024-08-04, 19:22
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Fr att du kunde skicka dina skrikande demoner hem till folk utan problem frut, innan jag bad om bevis fr det.
Vad har dina demoner fr problem? r de rullstolsburna eller krver de specialfrakt?

Gud blir s arg nr oskyldiga lamm fller sitt blod.
Samtidigt ska man inte stta Gud till att bli testad.

Jag skulle vl aldrig orsaka er elnde och lidande med flit.

Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Vart skall man ta sig d? Hem till dig dr dom huserar?

Hemma hos mig skulle ni inte klara lnge, berring av tomma intet skulle skrmma er.

Vart jag n befinner mig, dr r Gud.
Dr jag befinner mig, dr r spken.
Citera
2024-08-04, 19:36
Medlem
Citat:

Hemma hos mig skulle ni inte klara lnge, berring av tomma intet skulle skrmma er.

Du r Guds bsta paranormala konung!
Citera
2024-08-04, 19:39
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Du r Guds bsta paranormala konung!

Kristus konung, alla frmgor r frn honom personligen.

Och upprttelse sker frst p den sista dagen.
Kommer inte att bli frnekad p domens dag.

Nra trffar ingen hare.
Citera
2024-08-04, 23:45
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:

Tror inte Gud ser med blida gon p ditt djvulsdyrkeri och din hxkonst. Tror inte han gillar att du hotar och sprar ur totalt ibland heller. Du kommer till Helvetet, om nu sagorna i bibeln mot frmodan skulle ha ett korn av sanning i sig.

Men nu har du haft din chans i alla fall och du har inget att komma med. Noll. Nada. Zip!

"Sveriges bsta paranormal" (hans egna ord) har absolut INGET att visa upp och det torde vara skl att lgga locket p de hr dumheterna fr gott.

Men den som kan fr ju kliva upp till startplatsen om han vill. Jag r hr fortfarande.
Citera
2024-08-05, 00:06
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Du r inte vrd mdan tiden eller tlamodet.
Det kom ingen skrikande demon till mig heller, 2000.
Kanske skickar du dem bara i din fantasi till mig.

Eller s r jag beskyddad fr jag levt rttfrdigt sista tiden. Kolla videon s vet du hur du blir beskyddad frn demoner: https://youtu.be/W1ZmGdLGZgM?feature=shared
Citera
2024-08-05, 00:47
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Det kom ingen skrikande demon till mig heller, 2000.
Kanske skickar du dem bara i din fantasi till mig.

Eller s r jag beskyddad fr jag levt rttfrdigt sista tiden. Kolla videon s vet du hur du blir beskyddad frn demoner: https://youtu.be/W1ZmGdLGZgM?feature=shared

Varfr tror alla att jag skickar demoner till dom?

Sa till dig att du vet hur det fungerar och d inte behver skicka ngonting till dig..
(Nej, youtube klipp hjlper inte i paranormala och ockulta frgor.)

Citat:
Tror inte Gud ser med blida gon p ditt djvulsdyrkeri och din hxkonst. Tror inte han gillar att du hotar och sprar ur totalt ibland heller. Du kommer till Helvetet, om nu sagorna i bibeln mot frmodan skulle ha ett korn av sanning i sig.

Men nu har du haft din chans i alla fall och du har inget att komma med. Noll. Nada. Zip!

"Sveriges bsta paranormal" (hans egna ord) har absolut INGET att visa upp och det torde vara skl att lgga locket p de hr dumheterna fr gott.

Men den som kan fr ju kliva upp till startplatsen om han vill. Jag r hr fortfarande.

Du skriver en massa ord men det r bara drskap fr mig..
"Fick din chans" har inte ens frskt komma t dig..

Sa ju tidigare till dig att oskyldiga narcissister inte r intressant fr mig.
Senast redigerad av TwoThousand 2024-08-05 kl. 00:56.
Citera
2024-08-06, 00:39
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Sa till dig att du vet hur det fungerar och d inte behver skicka ngonting till dig..
Kan du f vernaturlig kunskap om mig?

Hur gammal r jag?
Ungefr var bor jag?
Vad har jag fr yrke, nu, de senaste 7 ren?
r jag man, kvinna eller hen?
Bertta om min familj!

Det hr sger min intuition om dig:
2000, jag tror du r en ung man mellan 18-32 r, men troligen mellan 20-25 r.

Du bor nog i ngon frort till Stockholm.

Jag tror du r lngtidssjukskriven efter (minst) en period med psykisk ohlsa, ven om du kanske r friskfrklarad/utskriven fr den hr gngen.

Nr du var barn hade du nog ett vldigt starkt intresse fr Harry Potter, ett s starkt specialintresse att det nstan blev en fixering.

Barndomens Harry Potter intresse vergick nog till grandiosa vanfrestllningar nr du mdde dligt och du brjade tro att du hade likadana andliga frmgor som Harry Potter.

Du r nog kristen, men troligen ortodox. Inte protestant. Du har nog sedan barndomen haft ett intresse fr vad gamla personer berttat om ditt hemlands kristna folktro, magi och hxkonst.

Du r nog andra generationens invandrare, eller s kom du till Sverige nr du var liten, innan 7 rs lder.

Jag tror du tyckte skolan var jobbig. Du satt nog i dina egna drmmar. Kanske tog du med bcker och Harry Potter figurer till skolan som sysselsttning p rasterna.
Betygen blev nog inte s bra. Du tappade nog ltt fokus, men var nog ganska lugn. Kanske fr lugn. Inte hyperaktiv adhd, snarare lugn add.

Jag tror att du under tonren har blivit lite ensam, att du har en hel del bekanta i frorten men inte s mnga nra vnner. Jag tror du egentligen skulle behva ett par bra kompisar. Utan dem fokuserar du fr mycket p det vernaturliga istllet att leva ett kul ungdomsliv.

Hur bra var min andliga intuition?
Vad var rtt. Vad var fel?

Nu r det din tur att bertta vem jag r, 2000.
Visa din andliga klarsyn.
Senast redigerad av TunderTarFyr 2024-08-06 kl. 00:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in