2006-08-14, 23:18
Medlem
Boukas avatar
Rkar det finnas ngon hr som har gjort mods till Dink? I sna fall har jag ngra frgor
Citera
2006-08-15, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bouka
Rkar det finnas ngon hr som har gjort mods till Dink? I sna fall har jag ngra frgor

Vad r Dink, och under vilken kategori gr moddar??
Citera
2006-08-15, 00:46
Medlem
Boukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannioni
Du menar att jag skulle frgat i Spel-sektionen? Nu rkar det vara s att Dink Edit krver endel grundlggande kunskaper inom programmering. Jag skrev dessutom inte fr att f meningslsa svar som ditt. Jag skrev fr att se om ngon verkligen visste vad jag pratade om
Citera
2006-08-15, 01:58
Medlem
KnsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannioni
Dink r Dink Smallwood och Dink Smallwood r ett av de bsta amatrspel jag ngonsin spelat. Det r ngot av ett rpg-ventyr och enormt fngslande. Kan sga att jag lirade det nonstop tills jag klarade det. Det hller fan n idag allts.
Citera
2006-08-15, 03:20
Medlem
4blindaflators avatar
Mycket bra spel, frmodligen ett av de mest humoristiska spelen jag spelat. Har tyvrr inte gjort ngon mod.
Citera
2006-08-16, 18:39
Medlem
Jag har gjort en mod som jag dock inte har kvar lngre Fixade till en fin capture the flag och deathmatch. Har inte ns spelet kvar lngre vore kul att ha faktist var ngra r sedan=)
Citera
2006-08-16, 19:21
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbin
Jag har gjort en mod som jag dock inte har kvar lngre Fixade till en fin capture the flag och deathmatch. Har inte ns spelet kvar lngre vore kul att ha faktist var ngra r sedan=)
Dink Smallwood, det var det lnge sedan man krde. Kommer ihg att jag krde ngon Milli Vanilli-mod en gng i tiden.

Hur funkade CTF:en i Dink?
Citera
2006-08-16, 19:56
Medlem
chemeleons avatar
Anvnder de inte ngon sorts C-derivat? Har fr mig att det inte var s himla krngligt att modda till det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in