2024-06-11, 08:29
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Hej.
Jag undrar om ngon har erfarenhet av uttag p Gg?
Jag kan inte anvnda mig av Luxon pay d jag inte anvnt mig av Luxon nr jag satt in.
Jag frsker ta ut till mitt bankkort som jag anvnt vid insttning men det str gng p gng REJECTED. Deras support tar lng tid p sig att svara ocks
Citera
2024-06-11, 08:54
Avstngd
Nej, men vet att dom r legit s oroa dig ej.
Citera
2024-06-11, 09:20
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Nej, men vet att dom r legit s oroa dig ej.

Ja jag r inte orolig ver den biten just nu men det verkar vara en jvla process att ta ut pengar. Sitter och lser hur andra har gtt tillvga och de verkar ha anvnt sig av tre olika parter. Suck
Citera
2024-06-11, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotshot Rookie
Ja jag r inte orolig ver den biten just nu men det verkar vara en jvla process att ta ut pengar. Sitter och lser hur andra har gtt tillvga och de verkar ha anvnt sig av tre olika parter. Suck

La ner mina frsk att spela p GG just fr att det var s satans omstndigt med uttag. Luxon, lta nn random affe gra uttagen t en, etc. Nej tack..

Hojta till om du hittar ngon mer plitlig lsning.
Citera
2024-06-11, 09:49
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
La ner mina frsk att spela p GG just fr att det var s satans omstndigt med uttag. Luxon, lta nn random affe gra uttagen t en, etc. Nej tack..

Det gr jag!
Citera
2024-06-11, 15:21
Medlem
Citat:
Hej.
Jag undrar om ngon har erfarenhet av uttag p Gg?
Jag kan inte anvnda mig av Luxon pay d jag inte anvnt mig av Luxon nr jag satt in.
Jag frsker ta ut till mitt bankkort som jag anvnt vid insttning men det str gng p gng REJECTED. Deras support tar lng tid p sig att svara ocks

Som svensk har du ett alternativ fr uttag p GG om du ej satt in med Luxon: https://www.mifinity.com/en/

Skapa en e-wallet dr, ta ut till den och verfr sedan frn MiFinity till valfritt bankkonto eller s.
Citera
2024-06-11, 15:54
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g.vorz
Som svensk har du ett alternativ fr uttag p GG om du ej satt in med Luxon: https://www.mifinity.com/en/

Skapa en e-wallet dr, ta ut till den och verfr sedan frn MiFinity till valfritt bankkonto eller s.

Tack, jag hller p och frsker med det nu.
Det har varit en liten process med verifieringar osv
Citera
2024-06-14, 22:15
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123

Enda lsningen jag hittat r MiFinity. Men du mste ha gjort en tidigare insttning med den tjnsten fr att f ta ut. Jag skapade ett Revolutkonto, satte ver frn det till MiFinity sen frn MiFinity till GG. En process som sagt, haha
Citera
2025-01-27, 13:37
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Enda lsningen jag hittat r MiFinity. Men du mste ha gjort en tidigare insttning med den tjnsten fr att f ta ut. Jag skapade ett Revolutkonto, satte ver frn det till MiFinity sen frn MiFinity till GG. En process som sagt, haha

Hur gr man tillvga fr detta? Hittar ingen lsning kanske r riktigt usel bara. Men lagt in pengar p Revoult, Hur skickar jag dessa pengar till mitt Mifinity konto? Dr fattar jag ingenting d jag inte riktigt frstr mig p apparna.
Citera
2025-02-24, 15:47
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Hur gr man tillvga fr detta? Hittar ingen lsning kanske r riktigt usel bara. Men lagt in pengar p Revoult, Hur skickar jag dessa pengar till mitt Mifinity konto? Dr fattar jag ingenting d jag inte riktigt frstr mig p apparna.

Du gr in p din Mifinity-app.
Vljer kontot du ska fra ver till, trycker p MiFinity direct wire transfer som metod sen klickar du p Revolut som bank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in