Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-17, 17:33
  #1
Medlem
WEML.s avatar
Hej hej

Är det någon som testat och klarat dessa? JAG FÖRSTÅR INTE HUR MAN SKA GÖRA!!!

Har testat säkert 15 gånger, det finns ju ett par stycken olika, varav en som var lite lättare har jag fått silver på. Men i denna hade man redan flera habitat och en stabil högre inkomst vid start. Men i de där man börjar från noll har jag fått max brons.

Jag tror mitt problem är att jag ibland fastnar i lån som tar för lång tid att betala tillbaka, men när jag inte tar lån har jag svårt att bygga så mycket att jag tjänar tillräckligt med pengar för att klara av alla uppdrag innan tiden är slut. Dessutom har jag inte helt i huvudet exakt vad alla djur vill ha i sitt habitat, och att skrolla igenom alla filter FÖR ATT MAN INTE BARA KAN SÖKA PÅ DET DJUR MAN HAR VILKET SUGER tar ju lite extra tid.

HUR SKA MAN GÖRA!!!

mvh
Citera
2024-06-17, 20:28
  #2
Medlem
Har aldrig spelat det scenariot men kan man inte trycka på djuren som man ha i buren för att se vad dom behöver för miljö? Är det verkligen så att man måste skrolla igenom en massa? Tror man ska bygga så simpelt och så billigt man kan i början men samtidigt tillfredställa både besökare och djur utan att överdriva med massa dyra prylar. Inte köpa för dyra djur och verkligen se till att dom har allt dom behöver.

Längesen jag spelade detta spel nu men älskade det verkligen när jag spelade det, sjukt bra spel.
Citera
2024-06-17, 21:37
  #3
Medlem
WEML.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Har aldrig spelat det scenariot men kan man inte trycka på djuren som man ha i buren för att se vad dom behöver för miljö? Är det verkligen så att man måste skrolla igenom en massa? Tror man ska bygga så simpelt och så billigt man kan i början men samtidigt tillfredställa både besökare och djur utan att överdriva med massa dyra prylar. Inte köpa för dyra djur och verkligen se till att dom har allt dom behöver.

Längesen jag spelade detta spel nu men älskade det verkligen när jag spelade det, sjukt bra spel.

Till miljön är det bara att klicka på djuren, men inte när det kommer till mat, shelter och enrichment, vad jag vet i alla fall. Och har man inte enrichment får man typ inga donationer :/ Dessutom finns det bara vissa djur att köpa. Man ska ha typ 10 habitat djur, och då får välja mellan typ 12-13. För att uppnå målet måste man alltså köpa väldigt dyra djur, och det brukar vara dessa jag inte har råd med

Jag rekommenderar att prova Trots att jag vill dö varje gång för att jag på något sätt tar så mycket tid på mig så är det mycket kul, och roligare än att spela det "vanliga" spelet enligt mig för att man är mer begränsad. Man har bara 50-75 min på sig, vilket ju för att vara detta spelet är väldigt lite. Speciellt eftersom jag tycker om att göra det fint också och det känns så sorgligt om det ser fult ut. Men jag har fått lära mig att lämna detta bakom mig för att bygga så snabbt som möjligt.

Har försökt tvinga närstående att spela detta för att se hur de gör och hur de går för dem, men ingen har velat Så om du provar får du gärna säga hur det går
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in