Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-06-24, 14:56
  #25
Medlem
”Blott Sverige svenska krusbär har.”
2024-06-24, 14:58
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havtornsplanta
Du är garanterat munk eller bög. Så ja iväg med dig nu.
Muselman ligger nog närmare till hands.
2024-06-24, 15:04
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krekola
Det finns ju ett ögonvittne till som tyngsta schlongarna i Hollywood. Tror inte star-struck skulle funka där, men vem vet.

Finns ju video där man ser Dafoes kuk när han dansar naken. Inte direkt största man skådat men inte heller liten.
2024-06-25, 14:46
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Muselman ligger nog närmare till hands.
Förlåt, jag glömde de djuren. Det ska inte upprepas.
2024-09-27, 18:07
  #29
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
https://x.com/moneymakinghoss/status...347986652?s=46

En kvinnlig studioexpert på SVT, tror jag, medverkade i gårdagens sändning. Hon är duktig, har en rejält tilltagen byst och gillar att visa upp den. Helt i sin ordning, rent av positivt.
Igår lyckades hon också (givetvis helt medvetet) klä sig så att bröstvårtorna kunde tydas.
Detta är på alla sätt jättebra och adderar mervärde till sändningen.
Självfallet uppmärksammas också detta. Alla som såg sändningen noterade saken och det visste givetvis huvudpersonen själv om och alla i produktionen har givetvis också noterat att hennes pattar är väl exponerade.
Som ett brev på posten kommer uppmärksamheten och lite allmänt erotiskt hållna tillrop. Förtjusning över pattarna.
...

I ett feministiskt samhälle är kvinnlig sexualitet någonting vackert.

Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Men… givetvis kan inte bollen stanna där.
För att uttrycka uppfattningar om saken är haram, i synnerhet uppskattning. Det är ÄCKLIGT!
Alltså att uppskatta det.
Att visa pattarna i studion är däremot bra och alla är skyldiga att låtsas att dom inte är där?
Detta drivs givetvis av att det är primärt svenska män som har en positiv åsikt om en kvinnas fysiska attribut.
...

I ett feministiskt samhälle är manlig heterosexualitet någonting smutsigt och skuldbelagt. Den kvinnliga kroppen anses vara vacker, men män ska inte få uttrycka någon uppskattning av den kvinnliga kroppen. Att uttrycka uppskattning av den kvinnliga kroppen är ju ett tecken på manlig heterosexualitet. I det feministiska samhället är manlig heterosexualitet en ond kraft som alltid ska bekämpas så fort den visar sig.

Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
För mig är det fascinerande.
Det mest feministiska borde naturligtvis vara total nakenhet, en positiv syn på sexualisering av exklusivt kvinnliga attribut och en hård linje mot förtryck och elakheter.

Ja, så länge det handlar om kvinnlig nakenhet. I ett feministiskt samhälle betraktas kvinnlig nakenhet som någonting ofarligt. Kvinnor ska få visa upp sin kropp på det sätt som dom vill, så mycket som dom vill, och män ska inte få uttrycka någon åsikt åt någon håll.

Beträffande manlig nakenhet så gäller motsatsen. I ett feministiskt samhälle anses manlig nakenhet vara någonting hotfullt och kränkande.

Feminismen protesterar inte mot sexualisering av kvinnliga attribut, så länge sexualiseringen utförs av kvinnor.
2024-09-27, 19:08
  #30
Medlem
Vem0ths avatar
Herregud, fan är det för incelkommentarer man ser här.

Övriga män vet att BH är inte alltid bekvämt, då ofta kör kvinnor utan bara för att känna sig lite mer "som sig själv". Oj det stack ut lite, det gör det även på vissa herrar som syns i TV-rutan men ingen bryr sig om det.

Snälla. Jobba på ert egna liv om en bröstvårta sticker ut lite inner från tröjan på kvinnor väcker sjuka tankar.
2024-10-04, 22:06
  #31
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Problemet här är att det sätts likhetstecken mellan en kommentar i stil med "snygga bröst" och att bjuda en kvinna på en drink med rohypnol i, stänga in henne i en källare i 3 500 dagar och våldta henne varje dag. Det finns inget mellanläge. Det är precis som med migrationspolitiken. Är man kritisk kommer det där jävla likhetstecknet fram, och på andra sidan det finns bara koncentrationsläger och krematorieugnar. Det här svartvita sättet att resonera har skadskjutit den offentliga debatten i femton års tid, om inte längre.

I många, ahem, moderna feministmäns värld går det inte att ge en kvinna en komplimang som anspelar på hennes utseende utan att det också måste betyda att den som ger komplimangen är en person med onda avsikter, snuskiga tankar, och att vederbörande skulle hoppa på kvinnan om tillfälle gavs. Det här sättet att tänka är vanligt hos moderna feminister (oavsett kön), vänstermänniskor, liberaler och vänsterliberaler (s.k. progressiva).

En annan aspekt är att en kommentar som anspelar på utseende, och då särskilt med sexuella konnotationer, alltid förväntas negera andra egenskaper mottagaren av kommentaren kan tänkas ha. Alltså: Säger jag "fan vilken tajt och läcker kropp Therese Strömberg har!", då är jag inte bara vidrig, utan jag förminskar dessutom - eller tar helt bort - hennes andra egenskaper; i detta fall hennes fotbollskunskaper och legitimitet som bisittare. Detta fast jag inte sagt ett ljud om de sakerna, utan enbart kommenterat hennes utseende. Jag hade kunnat säga något i stil med "ja Tessan, hon är grym hon! Jag hade ingen aning om att Mbappés tandborste var gredelin!", eller "fan vad bruden suger, Lukaku har ju fan aldrig spelat i Häcken. Degerfors var det fan!", men det gjorde jag inte. Jag sa hon hade tajt och läcker kropp. Move the fuck on.

Med risk att svara på ett gammalt inlägg här men du slår verkligen huvudet på spiken.
2024-10-15, 15:03
  #32
Medlem
Finns det några pattar att se nånstans då?
2024-10-15, 16:07
  #33
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Fint att betrakta och skönt för damerna
Bort med bhn!
2024-10-15, 18:39
  #34
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Med risk att svara på ett gammalt inlägg här men du slår verkligen huvudet på spiken.

Tack ska du ha!

Det är tråkigt att Therese själv valde att spela med i den här farsen. Hon kunde ha visat lite kvinnlig sisu och sagt att "vad fan, det var väl ett jävla tjat om mina bazookas, foka på matcherna nu". Det är INGEN skuldförskjutning, för det finns ingen skuld att förskjuta från första början.
2024-10-15, 20:44
  #35
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Finns det några pattar att se nånstans då?
Nej, tråden var bara en lögn från någon som tycker att kvinnor bör bära pasties, nipple covers, eller tejpa över sina bröstvårtor.
2024-10-16, 18:06
  #36
Moderator
pbos avatar
Tråden handlar inte om mansrörelser eller mansfrågor och låses därför.

/mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in