Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-19, 17:16
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-pa-stonehenge

Inget är heligt för dessa människor. Riktigt vidrigt.

För att det skall göra så stor skada som möjligt så har de valt att göra det dagen innan sommarsolståndet så att alla de som då besöker platsen skall tvingas se "Klimataktivisternas" kladd.

Uppenbarligen vill de ju bli hatade. När de ger sig på historiska platser, konst, stoppar människor på väg till och från jobb i rusningstrafiken, osv.

Kan detta verkligen vara en bra strategi? Personligen känner jag numera mest bara hat och äckel varje gång jag hör ordet "klimat" och skulle det stå i artikeln att samtliga klottrare blev överkörda på vägen hem från Stonehenge så hade jag blivit glad.

Men kanske är det just sådana känslor de vill väcka?

Är de troll som egentligen skiter i miljön och bara tycker det är roligt att sabba och provocera?

Eller tror de sig på något sätt vinna fördelar för in rörelse genom att väcka avsky?

Jag har mycket svårt att förstå hur de tänker. (Eller är det så att de inte tänker?)

Kanske ryssen, iranierna och kineserna som ligger bakom allt. Vem vet. Borde iaf utredas grundligt och aktivisterna borde dömas till att sanera nån gammal soptipp de närmsta 30 åren
Citera
2024-06-19, 17:51
  #14
Medlem
Som vanligt så filmar dom och media lyfter gärna fram deras "kamp" med att publicera.
Citera
2024-06-19, 18:06
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Den där rörelsen borde man ju terrorklassa!
Ja, de där två personerna är garanterat Englands mest impopulära just nu.

Bättre att terrorklassa individen och låta dom sitta till dess att skadeståndet eller saneringskostnaden är betald. Terrorklassning betyder att alla dina bankkonton är låsta till dess att klassningen tas bort.
Citera
2024-06-19, 18:26
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dynamitallan
Bättre att terrorklassa individen och låta dom sitta till dess att skadeståndet eller saneringskostnaden är betald. Terrorklassning betyder att alla dina bankkonton är låsta till dess att klassningen tas bort.

Ett mycket bra förslag!
Jag fattar verkligen inte hur det gått så här långt med vissa att man har absolut ingen som helst respekt med något helt unikt som funnits och överlevt så många fler än dessa futtiga individer.
Hade de gjort som de gjorde i en annan tidsepok, så hade de blivit rådbråkna och steglade.
Citera
2024-06-19, 18:39
  #17
Medlem
Varför terrorklassas inte dessa människor?
Svaret är att de är globalisternas nyttiga idioter och så länge de sysslar med att döda den vite mannen, hans kultur och leverne så är allt de gör ok.
Citera
2024-06-19, 18:40
  #18
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Som vanligt så filmar dom och media lyfter gärna fram deras "kamp" med att publicera.
Ja, media borde gemensamt stoppa deras budskap genom att helt enkelt "blurra" budskapet, nämn inte ens rörelsens namn, eller vad de kämpar för!

Det kan låta så här istället: En protestgrupp vandaliserade i tisdags ett konstverk i Louvren, en konservator är positiv till att verket klarade sig utan skador, personerna bakom skadegörelsen är gripna och ska höras av polis.

På samma sätt kan man bekämpa meningslös klotter, genom att inte visa taggarna i media...
Citera
2024-06-19, 18:56
  #19
Medlem
OneTaps avatar
som graffare känner ja fan va fett o göra en tag på självaste stone henge :P mad props att dom våga =)
Citera
2024-06-19, 19:44
  #20
Medlem
Well.

Min reaktion på detta är att lugnt konstatera att dessa urgamla monument har djupare betydelse än någon religion eller ideologi. Går det att tvätta bort? Är svaret ja så tycker jag 5-10 års fängelse vore lagom. Är svaret nej så tycker jag vi kan låna idéer från Islam.
Citera
2024-06-19, 19:45
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
som graffare känner ja fan va fett o göra en tag på självaste stone henge :P mad props att dom våga =)

"graffare" och över 14 år gammal är väl detsamma som utvecklingsstört trash?
Citera
2024-06-19, 19:57
  #22
Medlem
akutaccents avatar
Så dessa individer vill få oss att rädda världen genom att praktiskt taget förstöra den? Kudos!
Citera
2024-06-19, 20:00
  #23
Medlem
genusvaetares avatar
Tyvärr har asen etablissemanget på sin sida. De vill utplåna varje spår av vit europeisk historia.
Sätt smutset i arbetsläger tills de betalat av sin skuld till samhället.
Citera
2024-06-19, 20:14
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Så dessa individer vill få oss att rädda världen genom att praktiskt taget förstöra den? Kudos!

Kanske får det oss att fatta hur dumt det är att förstöra världen? För lika korkat som att förstöra Stonehenge är det att förstöra miljön, vilket de flesta av oss skiter i att vi gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in