• 2
  • 3
2024-09-01, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Stäng igen brödfittan om du inte har något vettigare att komma med med dina 59 inlägg. Du borde vara mer klar i huvudet vid denna ålder. Jag har tänt av på varenda preparat som finns ska jag berätta för dig och försökte bara hjälpa dig här. Då Oxycontin ÄR i stort sett Heroin på tablett och den bästa kuren för att slippa den vidriga AT:n från det är Pregabalin plus Loperamid. Har själv lyckats kliva av alla möjliga opiater med den kombon MEN det gäller att inte bruka Pregabalin längre än MAX en vecka.

Återigen. Försök inte lära mig någonting om någon substans eller preparat och knip igen och sluta göra bort dig själv med tomma påståenden om att skriva och uttrycka sig korrekt? Läs mina tidigare inlägg om du fortfarande har läsförståelse så kommer du förstå att jag besitter nog hundra gånger mer erfarenhet och kunskap kring detta. Du verkar lika utvecklad som ett rådjur ungefär. Försöker gå på när någon erfaren här försöker hjälpa dig

Nej jag tänker inte lusläsa dina inlägg det känns som ganska ointressant. Vi är inte heller på samma tåg typ...
Citera
2024-09-14, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
Typ detta (enbart pga riskerna av att sluta, vid alla andra droger är nedtrappning onödigt) + flytta, kassera alla konton+sim kort. Nu lur med typ säkra personers nummer. Familj. Ta stöd av dem och etablera en fast plan, när de 7 dagarna gått är en ny plats, med ett jobb direkt, ordnade intressen och sysslor, vänta tills domar är klara, skulder eller andramotgångar är lösta. O var försiktig.

Skapa dig en ny identitet på din nya plats. Beskriv dig själv som tv spela nörd eller något annat oskyldigt. Påstå att du är nykterist så undviker du mycket folk. Prata inte om ditt gamla liv på minst ett år nykterhet.. de du vill göra är att lyfta fram de postiva sidorna från en person du var innan de gick åt helvete + det du vill vara. Om du vill gilla fotografering men aldrig kunnat eller fastnat för det. Säg till nya kontakter att du är det så kommer det tillslut växa fram. Fake it till you make it.

Undvik folk med vänster/liberala värderingar. Dom kommer låta dig vara ett offer o kunna skylla ifrån dig, tycka synd omdig osv
sök dig tillkonservativa och ansvarsfulla personer.
Du har knarkat o mått bra. Dubehöver inte ha ”kul” på ett tag.

Gör inte en stor grej av set o ”fira” nykterhet. Tänk att du ska ta en pause och inte att du ska sluta. Du har varit svag, att sluta är betydligtsvårare än att ta en pause som råkar bli jättejättelång

Byt klädstil. Undvik allt som påminner om den du var när du knarkade

Glöm inte

Knarkare dör oftast när dem är på väg åt rätt håll av någon anledning. Ingen miserable jävel kan falla till döden när dem är på botten. Dom dör när dom klättrar upp.

Word sister/brother !
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in