Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Stäng igen brödfittan om du inte har något vettigare att komma med med dina 59 inlägg. Du borde vara mer klar i huvudet vid denna ålder. Jag har tänt av på varenda preparat som finns ska jag berätta för dig och försökte bara hjälpa dig här. Då Oxycontin ÄR i stort sett Heroin på tablett och den bästa kuren för att slippa den vidriga AT:n från det är Pregabalin plus Loperamid. Har själv lyckats kliva av alla möjliga opiater med den kombon MEN det gäller att inte bruka Pregabalin längre än MAX en vecka.
Återigen. Försök inte lära mig någonting om någon substans eller preparat och knip igen och sluta göra bort dig själv med tomma påståenden om att skriva och uttrycka sig korrekt? Läs mina tidigare inlägg om du fortfarande har läsförståelse så kommer du förstå att jag besitter nog hundra gånger mer erfarenhet och kunskap kring detta. Du verkar lika utvecklad som ett rådjur ungefär. Försöker gå på när någon erfaren här försöker hjälpa dig
Nej jag tänker inte lusläsa dina inlägg det känns som ganska ointressant. Vi är inte heller på samma tåg typ...