Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
Igår, 15:04
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Kan meddela att G och Z följer varandra på Instagram igen... Vad är det som händer?
Citera
Igår, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Kan meddela att G och Z följer varandra på Instagram igen... Vad är det som händer?

Tro mig, det är för att de är så himla trötta på alla hundratals frågor om varför de inte följer varandra. Haha. Jag har själv inte frågat men vet att det högst troligt är många andra som gör dagligen. Jag tänker att deras förhållande är fortfarande likadant som tidigare. Ett tumultartat sådant. Men jag hoppas verkligen att de börjar samarbeta för barnens skull åtminstone.
Citera
Igår, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Och hon pratar på om sex i bloggen…😏 Det är svårt att veta om de verkligen är så här upp och ner i relationen eller om det är nåt de låtsas för att skapa intresse för bloggen. Det lyckas de iaf med, om det är så! 😅
Citera
Igår, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
Hennes pappa avled när hon var liten. Hennes mamma verkar inte bry sig om henne, sorgligt nog.
Det är enbart hennes lillebror som besöker dem en gång per år.

I ett äldre blogginlägg skrev hon så här om sin familj:
”Önskar att jag kunde berätta allt för er och bara skriva av mig men kommer aldrig att göra det i respekt mot alla inblandade. Men det är så tufft många gånger att ha så otroligt knepiga relationer till vissa familjemedlemmar eller ingen relation alls.”
Tack! Det kan ju förklara en del kring varför hon verkar så instabil. Både i relationer och kring sin egen hälsa och att allt ena dagen är toppen för att nästa dag bara gnälla om hur trött hon är och om hur dåligt hon mår.
Citera
Igår, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
Vi vet ännu inte om hon eller han lämnat. Min tanke är att de gjorde slut i juli, sedan blev de tillsammans igen

Ja det var definitivt en fnurra på tråden i somras. Hon pratade på om JAG i alla inlägg istället för VI. Hon mådde så dåligt, skulle på semester själv, tillbringade all tid m bästis osv. Visade upp låtar hon ”älskar just nu” och dessa hette ju typ ”Stronger without you” eller liknade. Det var så genomskinligt att det mest liknade clickbait faktiskt.
Citera
Igår, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Och hon pratar på om sex i bloggen…😏 Det är svårt att veta om de verkligen är så här upp och ner i relationen eller om det är nåt de låtsas för att skapa intresse för bloggen. Det lyckas de iaf med, om det är så! 😅

Inte i ens min vildaste fantasi hade jag kunnat tro att de hittar på. Allt är ju där, rakt framför våra ögon. Att hon är ensam, att hon mår som hon mår. Får dra all lass själv. Etc etc. Sedan är det väldigt mycket annat personligt som hon självklart inte delar med sig av på bloggen.
Citera
Igår, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Tack! Det kan ju förklara en del kring varför hon verkar så instabil. Både i relationer och kring sin egen hälsa och att allt ena dagen är toppen för att nästa dag bara gnälla om hur trött hon är och om hur dåligt hon mår.

Hennes ex-make sa vid flera tillfällen, under tiden de var gifta, att hon hade problem med hennes tålamod. De gick aldrig ut med varför de egentligen skilde sig. Min magkänsla sa alltid att det var hennes beslut dock. Hon har även själv pratat om hennes heta temperament, enorma humörsvängningar, ångest osv. För några år sedan tog hon till och med antidepressiva. Ja, hennes barndom och familj kan absolut ha påverkat henne en del. Kanske har just hon svårt för att behålla personer i sitt liv.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in