Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-06-22, 14:06
  #37
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nä -dags att inte tro
på dessa arbetslösa misslyckade individer, som sprider sin egen fobi.
Gödsel-spridarna,
är individer som som själva har identitetsproblem.
Ibland påstår de sig för att vara jounalister..

Ne googla lite så ser du Michelle vifta med ballen när hon dansar på typ Ellen show eller Oprah och sen har du alla gånger Barack sagt ”Michael and I…” istället för Michelle. Titta på hennes figur. Bred mellan axlarna, grova drag, lång osv.

100% ”Tranny” som Joan Rivers sa.
Inget fel i det.
Citera
2024-06-22, 14:59
  #38
Medlem
Tror inte på det
Citera
2024-06-28, 19:03
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Du bör titta på videon som Candence Owens presenterar. Här finns tillräckligt med bevis för att hon är en man som du kan debunka. Då genforskare i Frankrike hävdar att hon är man och ingen lyckats debunka detta återstår att visa upp foton på "henne" som barn eller "henne" gravid. Inget av detta finns.

Candence Owens förklarar att Mrs Macron är en man
https://x.com/Ultrafrog17/status/1803906400751620108

Jag bryr mig inte om hon var man så tänker inte forska vidare ändå. Alla har inte foton på sig som gravida som de delar med folk. Jag hade aldrig lämnat ut sådant foton om jag var kändis. Likaså foton på en som barn. Tror de flesta runt kända personer förstår att de ej ska lämna ut det. Hon kan ju också ha haft en barndom där det inte finns några foton ifrån. Hennes föräldrar kanske inte fotade, hon kanske var fosterbarn och bytte fanilj ofta, vem vet?
__________________
Senast redigerad av Grantoppen2 2024-06-28 kl. 19:05.
Citera
2024-06-28, 19:08
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Men . så klart är hon kvinna.
Konspirationsteorierna måste ha bränsle, och det är så klart helt sjukt påstå hon fötts som grabb.
Hon är en snygg o söt kvinna, ser bättre ut ju äldre hon blir..
men ..Brigitte,
inledde ett förhållande med en pojkspolning,
Macron var bara femton år o hon 37 år o hade tre barn o ch var gift..hon skilde sig o hennes man har avlidit nu.
Om en 37 årig lärarinna inleder förhållande med en 15 årig elev i Sverige
så lär hon bli polisanmäld o anses vara pedofil. Men inte i Frankrike..
Hur förhållandet mellan denna 37åriga kvinna o den 15årige pojken var, och hur de umgicks, vet vi väl inte.. hon kanske inte hade sex med honom förrän han blev arton.(.Elvis inledde förhållandet med
sin blivande fru när den unga flickan var 14-15år, men han påstods vänta med sex till hon fyllde arton.)
Kanske Brigitte också väntade ett par år så den tanige pojkroppen blev lite mer manlig.
Det är dessvärre många män som dras till småflickor, och det är inget att försvara.
Om Brigitte Macron var nöjd med en mycket yngre man- så har hon i vart fall bevisas att det är en relation för livet. Macron har skarpt intellekt
det kanske var detta som gjorde Brigitte intresserad.
Smarta kvinnor som hon är
vill ha en en smart jämbördig partner.

Nu är hon ju det hur som helst. Kvinna.
Citera
2024-06-28, 20:01
  #41
Medlem
HipToBeSquares avatar
Tittar man på Birgitte Macrons tidigare bröllopsfoton så ser man att det är ju ens hon, det liknar ju ens Birgitte Macron.

Den stora frågan är var "hennes" ungar kommer ifrån eftersom de ser ut som "henne". Jag gissar på Jean-Michel Trogneux har haft ungar med en okänd kvinna.

Ett annat känt system bland bögarna är att unga bögar ofta har en sugardaddys, något som man kan se överallt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in