• 1
  • 2
2024-06-28, 10:51
Medlem
gyldenbollockess avatar
Sofia Yohannes, född 1990. En riktig snygg tjej tycker jag när jag såg denna intervju och gick in på flashback för att läsa mer om henne. Dessutom verkar hon göra ett bra jobb som reporter. Så en tjej som har allt. Hon verkar bo själv och kanske är singel.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...k-inom-partiet

Hon verkar enligt sin linkedin ha studerat afrikanska studier och vara väldigt mycket för DEI. Med tanke på hennes utseende och bakgrund så finns det nog en hel del skvaller om fester och annat. Kanske finns det några riktigt snygga bilder på denna skönhet. Dela gärna med er. Vad vet flashback?

https://twitter.com/sofiayohannes
Citera
2024-06-28, 11:04
Medlem
HBTKuks avatar
En pingla av rang. Tycks dessutom mycket kompetent i sitt yrke.

Har dessvärre inget skvaller mer än att jag gillar henne.
Citera
2024-06-28, 14:16
Medlem
Kuwkenkukeens avatar
Otroligt bra och skärpt journalist. Härligt att se henne mer i rutan.
Citera
2024-06-28, 15:29
Medlem
Hon har ju haft en framträdande roll som krimreporter brevid Diamanten som får ses som deras förstanamn där.

Blev lite förvånad att hon nu dök upp i USA och tycker att hon gjort det bra i sin bevakning.

Verkar inte finnas mycket om henne privat, tror hon håller en rätt låg profil eller är det någon som har bilder från Stureplan och vilda fester?
Citera
2024-06-28, 21:14
Bannlyst
Tuareg eller somali?
Citera
2024-06-28, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afroneger
Tuareg eller somali?
Snarare Etiopien eller Eritrea, Afrikas snyggaste (endaste enligt mig) vackraste kvinnor. Ganska europeiska drag, med smalare näsor osv.
Citera
2024-06-29, 21:36
Medlem
Av namnet och utseendet att döma kanske kristen etiopier.
Ja, svarta östafrikaner utan grova negroida ansiktsdrag kan ibland se hyfsat bra ut.
Citera
2024-07-03, 21:10
Medlem
TV 4..Släng er i väggen...Att se denna kompetenta skönhet i SVT är en njutning. Avslutas sändningen med att väder-Pia presenterar morgondagens väder är kvällen fulländad...
Citera
2024-07-03, 21:29
Medlem
Ja, hon är riktigt vacker och kompetent! Hon är säkert vacker på fler ställen...🙈😘
Citera
2024-07-03, 22:16
Medlem
flashbackdasens avatar
Hon smakar rabarber. Jag har provsmakat.
Citera
2024-07-03, 23:27
Medlem
Knotknets avatar
Otroligt snygg kvinna och en mycket kompetent journalist. Henne diggar jag skarpt. Hoppas hon börjar skriva böcker så småningom.
Citera
2024-07-06, 08:02
Medlem
Även om hon ser bra ut och verkar duktig på det hon gör så krävs en närmare granskning.

Vad jag vill veta är hennes koppling till den organiserade brottsligheten i Sverige, jag är säker på att den finns där.
Hon har säkert någon kusin som är involverad i något gäng som ägnar sig åt att göra Sverige otryggt.
Droger och mord figurerar säkert inom hennes släkt.

Så vad kan vi gräva fram om henne?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in