Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-28, 12:37
Medlem
Jag har en Wand och en annan klitorisvibrator och de har båda olika vibrationslägen. Båda har konstanta vibrationer men med olika hård/snabb vibration så man bara ökar vibrationerna och det kraftigaste läget brukar vara bäst. Men sedan finns det ett antal olika med att det pulserar och vibrerar oregelbundet och med olika vibrationsmönster. Vilket anses bäst?
Citera
2024-06-28, 13:53
Medlem
davelols avatar
Vilket är bäst? Ja antagligen det läget du tycker är skönast. Prova dig fram.
Citera
2024-06-28, 14:46
Medlem
Oavsett läge så får du en häftigare orgasm om du har något i analen samtidigt.. Bara ett tips!
Citera
2024-06-28, 14:52
Medlem
kalkryggars avatar
Det är nog olika från dam till dam skulle jag tro vad som anses bäst. Rent spontant undrar jag om det kanske finns finess att skifta läge under själva arbetspasset?
Citera
2024-06-29, 00:05
Medlem
Eponumoss avatar
Det beror ju på herdestundens dramaturgi.

Vanligen börjar man på en lite lugnare nivå och ökar sedan stegvis och ”edgar” några gånger innan full styrka, anpassat efter personen, dras på.

Men, som sagt, det är helt upp till hur stunden är tänkt att se ut och om det finns andra mål än nå en enda orgasm så kvickt som möjligt.

Alla är olika känsliga så för några räcker enkla upprepande pulser tillsammans med lite dirty talk/fantasier och för andra behövs betydligt mer.
Citera
2024-07-24, 00:14
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Man kommer ju direkt i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in