Hur kan detta konto tillåtas vara en moderator på forumet?
Kan någon förklara hur tråden kan få fyllas av skitposter där användare tillåts skriva korta nonsense-inlägg utan diskussionsvärde om hur duktigt de "hatar alla ryssar" medans ett välskrivet inlägg som tar diskussionen framåt tas bort?
Jag tycker det är uppenbart här att moderatorn driver sin egen åsikt genom att ta bort inlägg hen inte vill ska få finnas med, alltså pallar inte att bli motsagd i sina upplevda hjärtefrågor.
Flertalet av moderatorns egna inlägg har betydligt lägre kvalitet och är längre från topic än mitt som hen valde att ta bort och varna mig för.
Kan vi få kontots moderatorstatus borttagen tack.
Kan någon förklara hur tråden kan få fyllas av skitposter där användare tillåts skriva korta nonsense-inlägg utan diskussionsvärde om hur duktigt de "hatar alla ryssar" medans ett välskrivet inlägg som tar diskussionen framåt tas bort?
Jag tycker det är uppenbart här att moderatorn driver sin egen åsikt genom att ta bort inlägg hen inte vill ska få finnas med, alltså pallar inte att bli motsagd i sina upplevda hjärtefrågor.
Flertalet av moderatorns egna inlägg har betydligt lägre kvalitet och är längre från topic än mitt som hen valde att ta bort och varna mig för.
Kan vi få kontots moderatorstatus borttagen tack.
Sv: Varning
Vänligen förklara hur detta inlägg kan ses som brott mot 0.03!
Ämnet är på topic.
Vi diskuterar sakligt.
Om du personligen har en annan uppfattning än mig i ämnet så rekommenderar jag att du bemöter mig i tråden istället för att missbruka din roll som moderator, på vårat forum.
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)Citat:Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ursprungligen postat av 4doorsmorewhores
Det där är lögner du blivit pålurad av västmedia eller vår egna statstelevision.
Ryssland för inget erövringskrig. Hade de gjort det så hade de använt sig av en betydligt större arme vid inträdet i Ukraina 2022, och kriget hade varit brutalt och förlusterna stora för båda sidor.
Nu var det inte riktigt så som vi sett. Istället hade man en litet antal man (>200k) som gick in och fick stopp på det folkmord som Ukraina/USA drev i östra delarna av Ukraina samt säkrade Krim.
Den Ukrainska befolkningen i dessa områden strider idag tillsammans med ryssarna, mot USA's regim i Kiev.
USA har förstört Ukraina. Hjälper vi dem att fortsätta är vi medskyldiga.
Som det ser ut så är det Ryssland som står mellan oss och globalisterna. Möjligtvis också Trump om han vinner och kan föra striden internt mot regimen i USA.
Ukrainakriget är en konsekvens av att USA såg att EU i symbios med Rysslands växande industriella kapacitet och naturresurser hotade USA's ekonomiska dominans.
Babbel om åldern på materiel som ena eller andra sidan använder tillför inte så mycket av vikt i detta?
Ser vi till hur det går så ser vi att Ryssland är varsamma mot civilbefolkningen, och hanterar sina POW korrekt osv.
Att du påstår annat här förändrar inte verkligheten.
… [ Visa mindre ]