Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-15, 01:59
Medlem
Trump ska hlla tal p bitcoinkonferensen i Nashville den 27:e juli.

https://www.coindesk.com/policy/2024...special-guest/

Det blir intressant att hra. Dessutom. Om han vinner valet och r positiv till bitcoin d kan det bli riktigt spnnande fr krypto 2025-2028.
Citera
2024-07-19, 23:59
Medlem
knors avatar
5 juli var 1 BTC vrd 54.300 USD
D publicerade DI artikeln.

Idag r 1 BTC vrd 67.000 USD
Det r 23% hgre n 5 juli.

P tv veckor.

Detta r ingen rek att varken kpa eller slja, men att lta DI-rubriker styra beteendet r vanskligt.

Citat:
Ursprungligen postat av knor
https://www.di.se/digital/annu-ett-d...et-fortsatter/

nnu ett drpslag fr bitcoin raset fortstter

Nya uppgifter skakar om kryptomarknaden och under fredagsmorgonen sjnk bitcoinpriset till under 54.000 dollar. Nedgngen klassas som den mest utmrkande sedan FTX kollapsade 2022.
Uppdaterad: 5 juli 2024, 13:41
Publicerad: 5 juli 2024, 11:57

Jaha

Sedan dess (4 dagar sedan) r Bitcoin upp 6% och nnu mer om man vger in kronfrsvagningen.

Det jag vill frmedla r att traditionell media lskar att trasha Bitcoin. Minsta negativa grej och vips skriver man att Bitcoin r helt krt. "Drpslag" och "raset fortstter" r inte direkt mjuka rubriker. Om Bitcoin gr upp skriver man p sin hjd att det gr det.

Detta r ingen rek att varken kpa eller slja, men att lta DI-rubriker styra beteendet r vanskligt.
Citera
2024-07-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuppen
Fullt normalt med 30-40% dippar i en bullrun. Nyheter som dessa bekrftar bara att botten r ndd.
Som sagt, DI prickade botten bra. Dom r ett skmt och inga att lyssna p.
Med det sagt, en kryptokanal som skriker att vi nr 300K i vermorgon efter att ha haft 8 grna mnader r ju lika illa.
Citera
2024-07-20, 20:40
Medlem
ven om jag avrder frn det kan man sklart tjna en hel del snabbt p krypto.
Srskilt de senaste fallen (maj och juli) som varit hyfsat ogrundade har varit bra kplgen. S nu vntar jag bara p nsta dipp att tanka i Inte fr snabba vinster, utan fr att kunna kpa nr det r s billigt som mjligt.
Fast inte BTC d, utan anonymare valutor. Dock brukar fallen sl rtt brett ver alla de strre valutorna s ven de jag vill ha sljs p rea.
Citera
2024-11-10, 14:45
Medlem
knors avatar
5 augusti var det ter svarta rubriker: Tvsiffrigt fall fr Bitcoin lgsta nivn sedan februari
https://www.di.se/live/tvasiffrigt-f...edan-februari/

Det r tre mnader sedan och Bitcoin r sedan dess upp med 56% rknat i USD och 60% rknat i SEK. Passerade tillflligt 80.000 dollar idag.

Detta r ingen rek att varken kpa eller slja.

Citat:
Ursprungligen postat av knor
5 juli var 1 BTC vrd 54.300 USD
D publicerade DI artikeln.

Idag r 1 BTC vrd 67.000 USD
Det r 23% hgre n 5 juli.

P tv veckor.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in