• 1
  • 2
2024-07-09, 20:19
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Nej, verkligen. Sånt man konsumerar har en tendens att dyka upp.
Så Ts sitter och läser svensk damtidning och blir upprörd över att det är gamla uttråkade damer som kommenterar? Intressant Ts, lite som om man går in på rate my puppy och klagar på att fol skriver att valparna är söta.
Citera
2024-07-09, 22:03
Medlem
TheGretaResets avatar
Kvinnor är inte omogna barn. De är omogna tonåringar hela livet. Kvinnor är en gigantisk äggkläckningsmaskin som genomgår hormoniella förändringar hela livet, inte bara i klimakteriet.

Eftersom de är som tonåringar är en del vettiga, men stora majoriteten är skogstokig.

Det tog ungefär två veckor på min nuvarande arbetsplats innan flera kvinnor började tala om för mig att de gillade inte den eller den kvinnliga arbetskollegan.
Tänk om vi män hade lagt lika mycket energi på sådan skit? Inget skulle fungera. Ingen ström skulle komma ur kontakterna osv.

Och dom vet om det själva. Jag har faktiskt blivit förvånad över hur många kvinnor som säger själva att de vill att mannen skall lägga sig som en blöt filt över deras känsloliv. Det är de som man skall ha en man till.
Citera
2024-07-09, 23:45
Medlem
Då de ofta skriver "Grattis" så tror jag banne mig att de tror att kändisar är inne och läser kommentarerna. Roligast är det när Drottning Silvia gratuleras, förväntar de sig en lajk på gratulationen ifrån henne, eller?
Citera
2024-07-10, 00:38
Medlem
Grabbarna här på Flashback är ju riktiga skvallerkärringar de också. Kändisskvaller är ett av få subforum med konstant aktivitet.
Citera
2024-07-10, 11:47
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Varför läser du sådana artiklar? Kommer aldrig upp i mitt flöde.

Ok, guilty as charged, det är ragebait för mig
Citera
2024-07-10, 12:32
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Ok, guilty as charged, det är ragebait för mig
Storsint av dig att erkänna, vi har alla våra synder. Min är att läsa om olika extremister både till höger och vänster. Så där är vi nog inte helt olika
Citera
2024-10-09, 09:30
Medlem
Oftast medelålders kvinnor som verkar tro att kändisarna läser. Så otroligt korkade. Ogillar dock att du använder ordet cp, det har inget att göra med om man är korkad eller ej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in