2024-07-12, 14:14
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Vad gör man efter 25 som manligt nöje förutom att dricka alkohol och titta på sport? Funderar på att skaffa vapenlicens och gå med i en skytteklubb men det är väl typ det jag kan komma på konkret som jag ser som manligt nöje vad mer? Kan ni komma på fler saker, ni kanske ägnar er åt angående den biten?

Man läser Homeros och Vergilius på originalspråk.
Citera
2024-07-12, 14:34
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Det där faller nog in under samma som cykling dvs ej kvinnligt men definitivt inte manligt heller.

Nä, som kvinna tycker jag en man som är riktigt nördig när det gäller matte är manligt som fan. Cykelbyxor är däremot... det skriker "barnen är tonåringar/flyttat ut"-medelålderskris.
Citera
2024-07-12, 14:36
Medlem
Xandas avatar
Samlande? Modelljärnväg? Det är fruktansvärt fritt från fitta på sådana evenemang.
Citera
2024-07-12, 14:39
Avstängd
Måste finnas mer än att äta lugnande tabletter och röka cannabis liksom.
Citera
2024-07-12, 14:40
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Nä, som kvinna tycker jag en man som är riktigt nördig när det gäller matte är manligt som fan. Cykelbyxor är däremot... det skriker "barnen är tonåringar/flyttat ut"-medelålderskris.
Du, vi skiter i vad ni 'tjejor' tycker, för ni säger en sak men tänker en annan. Här pratar vi män om manliga hobbys
Citera
2024-07-12, 14:40
Medlem
Tänkte direkt också på modelljärnväg, järnvägsförening, frimärkssamlande och liknande. 95% män minst. Schack? Det mesta "nörderi" medan kvinnor nöjer sig med att fika och prata i timme efter timme.. Sen kan jag ju tycka det är slöseri med tid att försöka se så många olika tågsorter som möjligt, men gör det någon lycklig kör..
Citera
2024-07-12, 14:43
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Men man måste förbereda sig för att få sex.
Träna. Läsa på.
Skaffa bil hus ......batong rep.

Ja massor av saker på vägen är meningsfulla för att komma till målet .
Inte för dessa fuckboys som enbart nöjer sig med en massa lösnummer 🤷
Citera
2024-07-12, 14:43
Medlem
Lägg tiden på nått du tycker är kul istället vet ja.
Citera
2024-07-12, 14:46
Medlem
Laga mat, golf, fiske, investeringar. Är du WT är det väl HB för hela slanten och meck med veteranbilar.

(HB = Hembränt)
Senast redigerad av sweetcrypto 2024-07-12 kl. 14:48.
Citera
2024-07-12, 14:52
Medlem
thebyebyemans avatar
Golf är jävligt skoj på sommaren och man bränner lätt 5 timmar och går och surar över Britt-Marie och hennes vännina som slår bollen 50 meter som går framför. Alltid en underhållande stund.
Citera
2024-07-12, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Vad gör man efter 25 som manligt nöje förutom att dricka alkohol och titta på sport? Funderar på att skaffa vapenlicens och gå med i en skytteklubb men det är väl typ det jag kan komma på konkret som jag ser som manligt nöje vad mer? Kan ni komma på fler saker, ni kanske ägnar er åt angående den biten?

Känner du ingen WT som du kan haka på? Vi brukar aldrig ha svårt att få dagarna att gå på ett kul sätt och det mesta kan nog betecknas som traditionellt manliga sysslor.
Citera
2024-07-12, 14:57
Medlem
Blaskas avatar
Gå på gayclub. Sjukt mycket män där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in