Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-07-12, 12:15
  #1
Medlem
Congelados avatar
Vad gör man efter 25 som manligt nöje förutom att dricka alkohol och titta på sport? Funderar på att skaffa vapenlicens och gå med i en skytteklubb men det är väl typ det jag kan komma på konkret som jag ser som manligt nöje vad mer? Kan ni komma på fler saker, ni kanske ägnar er åt angående den biten?
Citera
2024-07-12, 12:20
  #2
Medlem
hippilis avatar
Åka raggarbil, ta en öl med kompisar, ut och grilla, ut och träffa nytt folk ja det finns massor att hitta på som nöje
Citera
2024-07-12, 12:21
  #3
Medlem
HBTKuks avatar
Utforska öde platser, resa, följ ett tågspår till fots, klottra, måla tavlor, läs böcker.

Och förstås - förkovra dig i intressant matkultur. Kanske ett land eller världsdel åt gången.
Citera
2024-07-12, 12:24
  #4
Medlem
Kanastras avatar
Ja jägarexamen är kul men då är det bra att ha lite egen mark att skjuta på, är så stelt och ett jävla väntande på skytteklubben om det är många där.

Jag cyklar mtb i skogen, inte i myrmark eller genom massa blåbärsris men på grusvägar och stigar. Bra träning och väldigt kul. Jag blir som ett barn när jag cyklar och undviker stora stenar, åker genom små bäckar och ställer mig upp när det är för studsigt. Gäller att vara uppmärksam, underlaget ändras varje sekund! Räcker med 7-8 km så har du fått ett rejält pass.
Landsvägscykling tycker jag inte verkar så kul..
Citera
2024-07-12, 12:31
  #5
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Vad gör man efter 25 som manligt nöje förutom att dricka alkohol och titta på sport? Funderar på att skaffa vapenlicens och gå med i en skytteklubb men det är väl typ det jag kan komma på konkret som jag ser som manligt nöje vad mer? Kan ni komma på fler saker, ni kanske ägnar er åt angående den biten?
Man skaffar en kvinna och barn, sedan uppfostrar man barnen och lär dem det som de behöver för livet. Då kommer du att vara sysselsatt de närmaste 20-25 åren och behöver inte fundera på vad du ska göra som man.
Citera
2024-07-12, 12:34
  #6
Medlem
Stark-Senaps avatar
Sport

Jag tycker knark, ett stort umgänge och flitig kulturkonsument kan fylla det mesta av ens fritid.
Citera
2024-07-12, 12:56
  #7
Medlem
RiverStyxs avatar
Hugga ved!
Citera
2024-07-12, 13:03
  #8
Bannlyst
Jag brukar ägna mig åt att studera matematiska bevis. Inte många kjolstyg i det gebitet, vill jag lova.
Citera
2024-07-12, 13:08
  #9
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Vad gör man efter 25 som manligt nöje förutom att dricka alkohol och titta på sport? Funderar på att skaffa vapenlicens och gå med i en skytteklubb men det är väl typ det jag kan komma på konkret som jag ser som manligt nöje vad mer? Kan ni komma på fler saker, ni kanske ägnar er åt angående den biten?

Träning så klart. Man passa dig noga vilken typ tex fotboll och gym är manligt, cykling är inte manligt. Mecka med saker i ett garage (obs ej en cykel). Brygga öl och göra hantverkskorv. Matlagning som inkluderar kött och avancerad sås.
Citera
2024-07-12, 13:10
  #10
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PullahMutler
Jag brukar ägna mig åt att studera matematiska bevis. Inte många kjolstyg i det gebitet, vill jag lova.

Det där faller nog in under samma som cykling dvs ej kvinnligt men definitivt inte manligt heller.
Citera
2024-07-12, 13:43
  #11
Medlem
hippilis avatar
Manlig sport, motorsport även om många kvinnor kör motorsport och det är dom duktiga på och den sporten i alla dess former är ett manligt nöje att titta på
Citera
2024-07-12, 14:00
  #12
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genusvaetare
Eh? Knulla, knulla och åter knulla. Den som fått mest fitta när han dör vinner. Allt annat är meningslöst slöseri med tid.
Men man måste förbereda sig för att få sex.
Träna. Läsa på.
Skaffa bil hus ......batong rep.

Ja massor av saker på vägen är meningsfulla för att komma till målet .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in